Hej allesammen, {{forumTopicSubject}}
Lidt om mig & familien:
Jeg hedder Kathrine og er nyt medliem af gruppen her. Vi (min Daisy, mand, søn og jeg) er de kommende ejere af en smuk lille dreng fra Kennel Vedhauge. Nicolai ( senere Diesel) flytter hjem til os om en 10 dages tid, og vi har ventet på den rigtige hvalp i snart 1 år - så vi glæder os utroligt meget.
Det glædede mig også meget, at se at der var en gruppe specielt for DP'er.
Jeg er opvosket med hunde og har altid haft hunde omkring mig, så jeg har en masse grundviden, men jeg vil nu nok benytte mig af forumet her - hvor jeg kan se at der er medlemmer, som kan hjælpe godt på vej med råd om DP'er specielt.
Nicolai har jeg fulgt siden han kom til verden for snart 7 uger siden. Han er skøn og et lille energi bundt allerede. Og så synte jeg jo at han er gudesmuk, som man jo nok altid syntes om sine egne ;o)
Jeg glæder mig til at kunne præsentere ham med sin egen profil her på HG.
Hilsen Kathrine
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 896
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Jeg har selv to derfra, rigtig god kennel og glæder mig da til at se det lille pus
mar 2006
mar 2006
mar 2006
sep 2005
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 63
Jeg tæller ned...vi skal nu kun sove 8 gange mere, før vores Diesel flytter ind
Har I nogen gode råd til særligt legetøj eller udstyr til DP'er? Bruger I sele eller halsbånd? Kort snor / 5-meter eller de der lange snore?
Han skal jo udstilles når han er gammel nok. Så han skal jo lære at gå rigtigt. Så er spørgsmålet bare, om han kan lære det hvis jeg også lader ham løbe med lang line når vi ellers er ude i naturen?
Jeg er blevet anbefalet af Jytte, de der aktivitets legetøj, hvor man kan putte guffer ind i. Og vi har bolde, lidt bamser og pivedyr (i stærk kvalitet)
Hej allesammen,
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside