{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fodersøg i haven
  • #1   25. jan 2011 Af og til skærer jeg kød op i tern og spreder dem i haven - så snuser hundene sig selv frem til det smiley

Mht fodring, så æder de alle samtidig - de spiser oftest i haven og efter de har fået deres stykke kød/ben, så løber de bare hen et sted i haven og æder.
    Vi har aldrig haft problemer med, at de har ædt samtidig smiley

• #3   25. jan 2011 Mine kan også sagtens deles, ellers så vrisser de højest af hinanden.
    Den ene, som får den mindste portion, spiser bare hurtigere, tror han får spist af den andens.

Vi må prøve, også må jeg bare holde øje med dem. Også må jeg jo bare sprede det i to halvdele af haven...

• #7   25. jan 2011 Mine får alt i haven når vejret tillader det, men jeg holder øje med dem når det er større stykker for ellers tager den ene det hele hvis den kan se sit snit til det og så må jeg jo hjælpe den anden lille stakkel som bare sidder og tuder for de tør ikke tage fra henanden åbentlyst, det skal stjæles med list GGG små stykker søger de fælles uden ballade, den der er mest ihærdig får mest, men jeg tror nu de deles fint :o))

• #8   25. jan 2011 Tak for alle svar.
    Det er jo bare at prøve. Må hellere vente til weekenden, så det er lyst, og jeg kan se, hvordan de deler derude smiley

• #9   25. jan 2011 Foder kun min vaps i haven!! og det fungere rigtig godt!!

• #11   26. jan 2011 Mine hunde får deres i deres skål, da det er hakket i stykker, så jeg synes, at det er nemmest..

Kommentér på:
Fodersøg i haven

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce