3.926 visninger
|
Oprettet:
Bedste sele til staff? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Vi har for ganske nylig hentet den yndigste lille staff pige.
Vi skal nu ud og købe udstyr ind, så jeg tænkte dette forum måtte være det helt rigtige at søge råd
Jeg ved af erfaring at ikke alle seler, trods god kvalitet, passer aller racer lige godt, så jeg ville meget gerne høre jeres erfaringer omkring hvilken sele der egner sig bedst til staffordshiren?
Det samme med dækken, Elton (vores mini bullterrier) har ikke haft behovet, men jeg kan se at kulden bider lidt mere på Ronja på de lange ture og så haaader hun regn.
feb 2006
Følger: 53 Følgere: 51 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 1.140
Men prøv den på Ronja i butikken, så du ved at den sidder som den skal.
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 109
Jeg er så heldig at være ejer af Ronja's søster, Freya Vi har en sele fra Hunter og den synes jeg er super.. Den sidder rigtig godt..
Dækkener skal jeg ikke gøre mig klog på, men tror jeg vil se lidt nærmere på dem Christina skrev om..
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 17 Hunde: 3 Emner: 52 Svar: 1.318
Vores største problem er at udvalget i Aalborg´s dyrebutikker er noget begrænset, synes jeg, så udstyret bliver nok indkøbt over nettet, men det ville da klart være at foretrække, hvis vi kunne prøve seler på hende.
Jeg tror jeg vil tjekke de tre mærker i nævner og søge på forhandlere..-ringe til dem og høre om de har dem på lager og så køre en tur
Men jeres erfaringer er guld værd her, vi købte tre seler til Elton før vi fandt den rigtige, som han iøvrigt ikke bruger mere
Det gider jeg og min tegnebog ærligt ikke igen, så hellere bruge pengene på noget andet.
nov 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Svar: 4
http://kenjan.dk/
Bedste sele til staff?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside