5.700 visninger
|
Oprettet:
Bedste sele til staffordshire Bull terrier {{forumTopicSubject}}
Hey, jeg står i den situation jeg snart får min dejlige SBT hvalp hjem, og kigger i den forbindelse på seler. Hvilke er de bedste, og hvorfor? Og er det rigtigt forstået der er både T, Y og X- seler? Jeg har kigget på hurtta selerne, mens min kæreste er til Julius k9.. Hva siger i? Glæder mig til at høre om jeres erfaringer.
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.550
Vi har hurtta sele til Cooper.
Den er vi yderst tilfreds, den har en god pasform og låsen sidder godt så den ikke gnaver nogle steder.
Ja det er korrekt at der findes forskellige typer seler som du selv næver nogle af dem.
Når i for jeres skønne hvalp hjem vil jeg nu anbefale et billigt halsbånd fordi de vokser hurtigt ud af de små seler så det løber hurtigt op i kr.
Når jeres skønne basse så bliver ældre kan i købe en lækker sele. tag ud til en forhandler og prøv de forskellige seler på hunden.
Hold øje med at låsen ikke sidder et sted hvor den gnaver (dette oplevede vi med Ezy dog)
Håber for jer i finder det bedste for jeres basse.
Og stort tillykke med hvalpen af den bedste Race hehe
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.634
Jeg ville gøre som Cooper foreslår.
jul 2006
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 16 Svar: 350
Og jeg vil klart anbefale at bruge sele, til jeres hvalp har lært at gå i snor uden at trække for meget.
Vi bruger kun sele og halsbånd er kun til pynt eller udstilling;-)
mar 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.380
så finder i den der sidder bedst
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.550
okt 2005
Følger: 59 Følgere: 248 Hunde: 2 Annoncer: 1 Emner: 161 Svar: 5.552
Jeg brugte en hurtta til Albert først, men fik derefter en wolfsong. Det er den bedste sele jeg har haft til ham, og den har efterhånden holdt i nogle år nu.
Hurtta's synes jeg sad for tæt på forbenene.
Jeg har altid brugt Y seler
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.856
Bedste sele til staffordshire Bull terrier