{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.336 visninger | Oprettet:

Hmm ved ikke helt hvad jeg skal gøre. {{forumTopicSubject}}

Ved ikke lige helt hvordan jeg skal starte på dette emne jeg gerne ville ha lidt hjælp til.
Altså jeg bor i et hus sammen med min kæreste & min lille elskede basse Malik.
Der ligger noget ved siden af hvor vi bor der hedder Dyreskues pladsen hvor vi plejer & gå over & lege & bare lufte Malik.
Han elsker det fordi at han kan uden snor der, & det er ikke fordi der er mange der lufter deres vovser der samtidig med når vi er der.

Når men problemet er når vi skal der over & når vi skal hjem skal vi forbi et hus hvor der går 2 kamphunde.
De kan komme ud i haven igennem en hunde lem der er i døren.
Når man bare går forbi huset stille & roligt kommer de flyvende ud & ryger som regl i totterne på hinanden.
Der er godt nok hegn rundt om huset, men i den ene sidde er hegnet ikke sat ordenlig fast.
Dvs at hvis de nu rigtig gerne ville ud kan de sagtens komme det.

Jeg er så bange for & gå forbi det hus at når jeg går forbi med Malik tager jeg ham altid op for de ikke skal se ham. Er så bange for de skal flyve ud & tage Min lille basse.
Hvad skal jeg gøre & hvad kan jeg gøre ??
Man kan ikke komme ind til huset for & ringe på da der er et hegn rundt om huset...
De virker rimelig agrarsiv de to kamp hunde.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hmm ved ikke helt hvad jeg skal gøre.
  • #2   10. jan 2011 Jamen hvad skal jeg sige til politiet ?
    Føler lidt jeg står på bar bund da de godt nok ikke har gjort mig noget.
    Men er bare virkelig bange for de en dag bliver så ivrig for & få fat i min lille Malik.


  • #4   10. jan 2011 Altså der er sat noget plastik noget op ved hegnet der hvor det er i stykker.
    Men prøver & ringe til dem imorgen.
    Så må jeg se hvad de siger.
    Men hvad nu hvis politiet ikke vil gøre noget ?


  • #6   10. jan 2011 Jo de har en post kasse ude ved vejen.
    Men kan ikke engang lide at gå der over på fortorvet.
    Plejer & gå over på den anden side.
    Det er ikke fordi jeg ikke vil. Men er virelig bare ikke glad for & skal nærme mig det hus med de hunde. smiley


  • #8   10. jan 2011 Okay.
    Jamen posten har god bider med & stadig selvom posten har godbider med så er de stadig lige så agrarsive


  • #10   10. jan 2011 Har bare hørt så mange der får problemer af & kontakte dem med kamp hunde. at de kommer til & blive generet & sådan...
    Synes det er en lidt dum sietration jeg er i med de 2 hunde.

    prøvede det også da jeg boede ved en veninde.
    Der var det tæt på at en KM/MH fik fat i min lille basse smiley
    & ham manden var virkelig bare lige glad.
    Han havde lukket sin hund ud af opgangen hvor den kom løbende ud uden snor eller noget.
    Pludselig ser jeg noget komme løbende imod mig & jeg skynder mig & tage fat i min lille vovse, hvor efter vi løber ind i opgangen & gemmer os.
    Jeg tog fat i ejeren hvor jeg spurgte rigtig pænt om han ikke ville tage sin hund i snor da jeg også gerne ville ud med Malik.
    Han sagde at jeg overhovedet ikke havde været ude.
    Men havde jeg. Han havde jo intet set fordi han bare havde lukket sin hund ud i opgangen uden snor eller mundkurv på.
    Samt har haft mødt ham tidligere hvor hans hund flippede virkelig ud hvor han slog den & sagde at den ikke kunne lide synet af andre hunde.
    Så jeg skulle gemme malik væk.

    Efter den episode er jeg virkelig bange for de hunde.
    & prøvede sidst & tage fat i ejeren med sådan en & han var lige glad.
    Er bange for der bare kommer flere problemer ud af at jeg smider et brev ind til dem eller at jeg ringer til dem.


  • #11   11. jan 2011 hvis du bare skriver hilsen michella, så ved de jo ikk hvem du er

  • #12   11. jan 2011 Man kan altså ikke bede folk om at give deres hunde mundkurv på i deres egen have! smiley
    Men hvis du er så nervøs, ville jeg også skrive et brev til dem.
    Men det må da være en meget stor lem de har i døren, hvis to muskelhunde kan komme igennem? Er du sikker på de er af forbudt race? Tænker om det fx er en bull terrier miniature?
    Men når to muskelhunde leger sammen lyder det meget voldsomt selvom det kun er leg, så de slås nok ikke?
    Skriv et brev med dine tanker så må du se om de sætter et nyt hegn op eller hvordan de gør.. smiley


Kommentér på:
Hmm ved ikke helt hvad jeg skal gøre.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce