NyChihuahua

NyChihuahua

Medlemmer: 430
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
864 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Der skal være plads til alle?? Der skal være plads til alle??

Mig og min kæreste har bæret sammen i nogle måneder nu efterhånden.. Han er rigtig glad for hundene, og de er glad for ham..

Mine hunde er overalt her i vores lille lejlighed. Vi bor lige pt i en et lejlighed. Og mine hunde har ting over alt. De må være i senge og sofa og lige hvor de vil..

Tøserne kan ikke spise når jeg ikke er hjemme, fordi de ikke kan holde sig..
Jeg har fødselsdag idag, og hundene har været alene hjemme i 9 timer, hvad de IKKE plejer og være skal liges siges..

Da mig og min kæreste kom hjem, havde tøserne haft en uheld i sengen, og ja i sengen, og det er ikke ret lækkert overhoved!! Men mine kæreste syntes det var så slemt at han gik op i hans egen lejlighed, i mens jeg fik skifted dyner, vasket senge tøj og LUFTED ud..

Vi har en stol ved siden af sengen, og der havde han stilt sin glas sodavand. Men jge havde en pose guf på stolen også. Så spurgte jeg PÆNT og han ikke kunne flytte sit glas oppe på boret, så de ikke kom til at vælde det..
Så sagde han bare vredt:: Jamen, vi skal sku da alle samme være her ikke!!! Så må de lade være med at være over det hele, og gøre ting i sengen!!

Er bare så sur nu!! Han bor her sku ikke, og DET GØR MINE HUNDE!! Ja, han skal også være her, men han bor her ikke!!
Hvis han har et problem må han sige det..
Han har bare været så sur her i julen, over det mindste..

Ja, han har altid travlt med skole, arbejde, og hvis han ikke har det, er han altid ude ved siden forældre og sove, fordi det er for besværeligt og komme ud i den anden ende af byen, fordi der er langt, og der ikke lige er plads til et kontor her ude hvor vi bor..
Så ja, når jeg er heldig, ser jeg ham 2 gange om uden, måske 1 gange kun.. Vi har ikke haft en hel weekendt sammen i nu, hvor vi bare kan hygge..

Så skulle jeg også være sur over det.. Men NEJ, det gør jeg IKKE fordi der skal NEMLIGT VÆRE PLADS TIL ALLE!!
Så det balnder jeg mig slet ikke i..

Kan i følge mig i det her, eller er det bare mig der er totalt dum???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Der skal være plads til alle??
  • #2   29. dec 2010 Jeg havde højst sandsynligt allerede smidt ham ud :o)
    I har kun været sammen i nogle måneder, og allerede nu laver han scener over dine hunde..
    No way om jeg ville finde mig i dét - Hundene SKAL være der, kæresten KAN være der! Har han et problem med hundene, kan han pakke sit habengut og smutte.
    Selvfølgelig skal man finde en gylden mellemvej, men kan slet ikke se et problem i dit hundehold!

• #3   29. dec 2010 synes nu det er noget fis han reager som han gør ,men forstår godt a han synes det er klamrt.. er glad for mine ikke gør sådan noget svineri i min seng for så var det sk slut med a være i soveværelset,...

men han kunne godt ha sagt det på en pæner måde

• #4   29. dec 2010 undret mig over a du skriver de ik kan holde sig når de er alene.. tænkte a det måske var hvalpe men alle dem du har herinde er over 1år så hvorfor kan de ikke holde sig?? det er da på tide de lære det.. og lære a det ikke er okay a gøre uheld i sengen . ADxx(

• #6   29. dec 2010 Jeg er glad for i kan se, hvorfor blev og ER rigitig sur INVENDIGT.. Er ikke så god til at rase ud, på folk jeg er glade for...

Men ja, han bor her SKU IKKE, så det skal han ikke bestemme.. Han har bare været så nærtagen her i ferien, og især de sidste par dage, det er ikke til at holde ud.. Og det skal sku ikke GÅ UD OVER hundene, de har ikke gjordt nogen.. Og ja, der skal også være plads til alle!! Og det er her også, han får lov at fylde med alle hans ting når han er her.. Så ja, jeg syntes netop der er plads til alle her:O))

Og ja, han MÅ være her, men hundene SKAL være her:O))

• #8   29. dec 2010 Hehe uuuuud med kæresten hvis han ikke acceptere de vilkår du stiller sådan er det...!:o)

Vil dog sige jeg vil også ha mine hunde er renlige, synes tis i sengen osv er ulækkert.. Men du/i vidste jo de ikke kunne holde sig længe(og derfor er det jo jeres fejl at de har tisset imens i var væk længere tid og, altså forstå mig ret, ikke surt ment, men i vidste det jo) så det skal de ikke ha skyld for. :o)... Du gjorde det rigtige, vaske tingene og så er det det slut, sådan noget kan jo ske, herregud:o)

Jeg gjorde det da jeg fandt lars (min eks) sagde til ham, hør her makker, Micki skal have det ligesom han altid har haft det selvom vi er sammen. Og kan du ikke acceptere det ja men så må du gå... Efter 2-3 år holdt han ikke mit hundegejl ud mere, men sådan er det, drengene betyder mere for mig end han nogensinde kom til:o)

Ja det er måske lidt overdrevet som vi er hvad ved jeg, men sandheden er jo de er i sin fulde ret til at smutte hvis de ikke kan acceptere den melodi klaveret spiller:o)

Så synes du skal fortælle ham hvad du vil ha og kan han ikke med det, så må han jo gå. men synes ikke det er urimelige vilkår du har stillet:o)

• #9   29. dec 2010 Nete: Nej, det er rigtig KLAMT det lige blev gjordt i sengen. Men vi bor i en 1 værelset lejlighed.. Så vi har seng og stu i samme rum.. Så er lidt svært og holde adstildt.. Og nej, de skal ikke gøre det i sengen.. Det er fuld ud ening om.. Men da jeg ikke har været hjemme og set, hvem af dem der har lagt dajen, så er det svært at skælde ud!!

Frk-Vestergaard: Nej, det er ikke hvalpe jeg har.. Men 9-10 TIMER alene, uden om komme ud, kan de ikke her hjemme.. Og så længe plejer de ikke og være hjemme..

Fru Robbie Willliams: Ja, det med sengen er ULÆKKERT, som jeg har skrevet foroven, og det er jeg ening med jer om. Og syntes heller ikke det er urimmeligt vilkår.. De må være i seng og sofa, og selvfølgeligt IKKE på borende og og stole..

Lige nu sover han, men Siv siden og slikke ham i hoved. Hvor jeg så siger hold op med det til Siv. Hvor han så siger glad, hun vasker mig bare:O))

Syntes det er svingene!"!

• #10   29. dec 2010 Han blev sikkert bare sur over at komme hjem til den "overraskelse".. Er man ikk hundemenneske er det svært at se det positive i alle de sidder der er ved at have hund smiley

• #12   29. dec 2010 Ja tis i sengen er ikke just det lækreste. Men det ér altså bare tis og alt kan jo vaskes.. Efter 9 timer synes jeg ikke man kan bebrejde hundene for at have lavet noget derhjemme, slet ikke når de ikke er vant til at holde sig så længe!
    Paya er 110% renlig uanset hvor længe hun er alene. Shika derimod er en anden historie og med en anden opdragelse fra "spæd".. Men hun kan ikke altid holde sig i de 7 timer de er alene pr. dag. Hvilket selvfølgelig er rigtig træls og ærgeligt, men det ér altså bare tis..
    Jeg ville ALDRIG kunne være kæreste med én som ikke er vild med hundene, han ville ganske enkelt irritere mig for meget i hverdagen!

• #13   29. dec 2010 Ja, det er ikke rart at komme hjem til sådan en "overreskelse".. Så jeg ryde pænt op efter det, og lufted ud og det hele, og hented ham ind da jeg var færdig:O)

Ja, hans mor og far trækker meget, og tror han får det som han plejer der hjemme.. Har tar tit der ud..

Men jeg vil betegnes som ung.. Er blevet 22 idag, mine kæreste er 35 år.. Så han burde ikkke være der hjemme så meget. Hi hi:O)) Ej, jeg har et meget tæt forhold og er tit der nede, og ser film og spiser, men sover der aldrig!! Vil hjem og sove sammen med mine hunde:O)) Og de skal ikke være alene og natten!!

• #14   29. dec 2010 Det skal lige siges at hundene ikke har adgang til sengen når de er alene, så der bliver ikke tisset i den. Heller ikke i sofaen eller kurvene, kun gulvet en sjælden gang imellem (Shikas værk).
    Selvfølgelig er det hændt at der har været tisset i sengen, og dét går min verden altså ikke under af. Ikke engang min kæreste skaber sig over det overhovede.
    Gad slet ikke have sådanne en sart og brokkende mand i hjemmet.. smiley

• #15   29. dec 2010 Jeg kan ikke forstå din kæreste reagere sådan på det i sengen, hvis det er noget der er sket en gang og endda er "jeres skyld", det forstår jeg simpelthen ikke:o/... Hvis det skete hver dag at de tissede og sked i sengen og du ikke gjorde noget ved det, så kunne jeg forstå det...

Jeg ville være meget ked af hvis mine ikke var renlige og gjorde det og ville straks sætte ind for at få det problem løst. Heldigevis er mine 100% renlige og har været det siden de var 3-4mdr.... Så det problem er ikke her, men engang bliver de gamle og er måske ikke så renlige mere eller hvad der måtte ske, så tager vi også det med;o)

Men tror slet ikke det som sådan er det der er problemet her...

Jeg tror han mener at hundene "fylder" for meget i hverdagen, og det kan være svært for en som ikke er som os at forstå, det kan jeg godt sætte mig ind i...

Men enten tager han det med, fordi det er dig hen elsker ellers gør han ikke og så skal det ikke være jer:o)

Sådan er det i min verden:o)

Lars accepterede det som det var og gjorde alt hvad jeg sagde han skulle mhs til hundene... Men det var bare ikke ham og han synes jeg var overdrevet og gik for meget op i hundene, det gør jeg måske også, hvem ved?? Men sandheden er at jeg har det godt sådan og det er MIG.. Det kan og vil jeg ikke lave om på:o) For de hunde betyder mere end nogen mand nogensinde vil komme til for mig...

Og det er der jeg vil hen, måske er i bare for forskellige og han ikke kan sætte sig ind i din måde at tænke på. Folk har hund på forskellig måde, og hvad der er rigtig og forkert, skal jeg ikke gøre mig til herre over, jeg ved bare hvad der er rigtigt for mig:o).. Så DU skal gøre op med dig selv om du vil slække lidt på dine krav eller ej, det er kun dig der kan bestemme hvad der er rigtigt for dig... Og som jeg høre det har du jo allerede bestem hvordan det skal være, og fint acceptere han ikke det, så er det bare ikke jer:o)

• #16   29. dec 2010 Nej, det har de jo her, fordi det desværre er så lille:(( Ja, men kan jo ikke holde for at der sker uheld.. Nej, det overrasket mig også over, at han var så sart lige pludseligt..
    Nej, det er også træls..
    Men han plejer han altså heller ikke og være:O)) Ved ikke lige hvad det er for noget, det her, tror han er meget stresset i tiden, og har bedt ham om at falde ned i tempo, inden han glemmer sig selv en dag. hi hi...

• #18   29. dec 2010 Mange tak skal du have:O)) Ja, jeg er meget ung:O))

Og ja, det kan godt være at bæret er flydet over med det idag, det tror jeg.. For har sagt nogle gange når vi er nogle steder at jeg ikke kan tage med i byen, eller med til sjælland sådan lige. Da jeg er lidt "sart" med hvem der passer dem... Men ja, jeg tager da med når der er noget, men når jeg har været væg noget tid vil jeg gerne hjem til mine hunde.. Så de får alle min opmærksomhed..

Men ja, det er træls at der kan ske uheld her hjemme, men det ordner jeg, og prøver og gøre alt for at stoppe det hvis de kommer der til..

Men tøserne har nogle gange problemer med det, og gør alt for at det stopper når det er, det sker.. Der kan godt gå 4 måneder i mellem er er et uheld.. Men så går der noget tid igen.. Har snakker med en adfærd spiciliaist om det.. Og hun sagde jeg skulle lade være med at lege for vildt med dem, da det kunne give dem for MEGET STRESS. Og min kærste laver "næsten " ikke andet end og lege vildt med dem når han er her..

• #20   30. dec 2010 En ting der undrer mig lidt er at de har valgt at gøre det i sengen, og ikke har fundet et afsides hjørne af lejligheden i stedet for?
    Fordi så vidt jeg ved vil hunde gerne holde deres soveplads ren.
    Eller er de ikke helt renlige i det daglige heller?

Mænd har nok generelt mere snævre grænser for den slags end kvinder, men måske handler det i virkeligheden mere om jeres forhold end om hundene?

Men en god ting er at nu har du fået bekræftet at hundene ikke skal være alene i så mange timer en anden gang.

• #22   31. dec 2010 Cody har en gang tisset i min ex kærestes lejlighed... og det var ikke fordi han ikke var blevet luftet eller havde været alene. Han gjorde det mens vi var der...

Diskuterede efterfølgende om han måske var jaloux eller hvad han var...

anyway min ex blev så tosset... det var på et håndklæde....
    og sagde at så kunne jeg ikke ha ham med derop osv...
    men efter som han bor en togrejse væk, så var jeg nødt til at ha ham med og ville for øvrigt også ha ham med mig.

Cody gjorde det heller ikke efterfølgende... og min ex var super gode venner med Cody - og i sengen, sov Cody altid ved ham osv...

Så jeg tror bare at som nogen er inde på, at folk som ikke er vant til dyr, kan synes sådan noget er meget ulækkert.
    Jeg synes da heller ikk lige det er det mest lækre - men jeg accepterer det bare uden videre, at sådan noget kan risikere at ske...
    Din kæreste skal nok bare lige lære at acceptere at det er ting der kan ske ved et uheld.

jeg var mere bekymret for om der var noget galt med Cody, fordi han netop aldrig gør noget som helst indenfor.

Kommentér på:
Der skal være plads til alle??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce