{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

Iihh nej altså... {{forumTopicSubject}}

Bliver så irritabel over at kigge i div. markeder...

Så stop dog med al dén merle-avl! :o(
(link fjernet)

Så stop dog med at avle hvalpe hele tiden - Dumme hvalpefabrik!
(link fjernet)

....Kunne jo blive ved! Synes tit der er annoncer der ikke burde være til, mon jeg er enig om at sukke?

*DYBT SUK*

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Iihh nej altså...
  • #2   29. dec 2010 tro mig jeg har været frosset med sidste advarsel fordi jeg brokkede mig over at man skulle stramme op om nogle af anonncerne... ved ik om i har set den her inden med merle avl... HG var fuldstændig ligeglade og sagde bar de gjorde som de sku og frøs mig flere gange og andre der var af samme mening som mig... synes der er mange annoncer herinde der grænser til misrøgt af dyr...

• #3   29. dec 2010 Nåe annoncere de også med hvalpe der,jeg ser tit på de hvalpe de annoncere med herinde.
    Man SKAL jo liiige se hvad de nu har af babyer.
    Jeg har sjovt nok ikke hørt /læst noget dårligt om dem, selv om at man kan aftale at mødes på en rasteplads for at få sin hvalp. hvis man ikke kan komme til tyskland og hente den.
    Men jeg syntes til gengæld at de ALTID har salgsklare hvalpe, så de må godt nok ha en del "Avls tæver".. ;o)

• #4   29. dec 2010 Anita - Er den tyske kennel også hér på HG? Det har jeg aldrig set.. Har kun set dem på G&G?
    Men JA, de må have SÅ mange tæver.. Men det er desværre meget tit de samme tæver som bliver brugt, igen og igen og igen og igen. Og de bruger næsten altid den samme langhårede choko/hvid han.. Suk.. Så stop dog! :oS

Caroline - Jeg er smidt ud af G&G, så jeg kan ikke længere kommentere derinde.. Smil.. Kunne heller ikke lade være!

• #6   30. dec 2010 Ann Sophie, jeg skrev til dem med merle chien, og skældte ud, efter jeg læste dit indlæg her, men jeg kan se at jeg kun huskede at skrive om de tyske kennelejere herinde.. Typisk mig. ;o))
    gad vide om min kommentar på G&G er blevet slettet. :o)))

Kommentér på:
Iihh nej altså...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce