951 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Damn hvor jeg hader når det sker !! Damn hvor jeg hader når det sker !!

Ja midt i min mad...... De to satans hunde mente lige de skulle stikke af hjemme fra... Vi har en lukket have, med hegn og det hele (vi har lige ordnet det da de før stak af)... Imens jeg spiser, blir jeg lidt mistænksom, og skal lige lure om de nu stadig er der ude....

Og nej det var de så ikke - Hormon hanhunde - De har så endnu engang mast sig gevaldigt igennem hegn og hele pisset. Mig ind og ha jakke og støvler på.
De plejer at løber over på marken bag vores hus, der er et vand hul. Ellers er de hos nabobagboen, i hendes have (midt i hendes køkken affald Yaaark).. Der gik jeg så og kaldte, og kaldte, og kaldte... men ingen hunde, hverken at se eller høre.... FÅÅÅÅRRKKK......

Begyndte at blive lidt nervøs for at de måske var løbet ud på vejen - Bor nemlig ud til en "mindre" vej af slagsen, middelfartvej i odense - Dvs den mest traffikerede vej ud over motorvejen... Hjælp tænkte jeg, for der gik nemlig en masse kommunal arbejder på den anden side af vejen, og fældede træer...

Men gudske lov kom Kaizer styrtende ifrem inde fra bagboensbagbos have... Så simba måtte jo næsten være i nærheden. Og ja han kom to sekunder efter.
Så fik de satme ellers fart på hjem ad da...
Og man kan jo bare ikke rigtig skælde dem ud når de kommer, når man kalder... IIhh altså.

Mor er ikke sur - mor er - jow gu er hun sur.

Og ja så fik vi endnu en gan bekræftet at vores hegn er noget lort.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Damn hvor jeg hader når det sker !!
  • #1   13. feb 2007 Stine - arh, jeg ka godt forstå du er irriteret. hvilken slags hegn bruger i?

• #2   13. feb 2007 Ej Stine sikke noget...... Men du fandt dem da i god behold...
    Nu må i så bare ud og lave hegn endnu en gang.....

• #3   13. feb 2007 Laila : Åh øh bøh, er ikke lige den store hegns ekspert... Men sådan noget grønt noget, hehe... (det er der jo nok ikke så meget af) det har fungeret før, og gør det også hos mine forældre, der løber de ikke væk. Men tror det er fordi de først en gang har fået færden af noget sjovt og godt, over på marken, så blir de bare ved nu...

• #4   13. feb 2007 Janni : Ja Ricco blir hidsig når han kommer hjem.. Så skal han igang igen... hehe... Ja heldigvis var de ikke løbet over vejen.. tænk en gang hvis de var.. Kaizer har gjort det en gang før, da der kom nogle børn på den anden side og larmede, han måtte da lige se hvad de var for nogle skabninger...

Og simba har også en gang i sommers stået midt på vejen, heldigvis så sent om aftenen, så der var ikke nogen biler...

Men tænk lige hvilken kaos det kunne skabe, og hvor galt det kunne gå for dem i bil også...

• #5   13. feb 2007 Stine: Ja puha det ville ikke være godt og slet ikke på denne her tid af dagen vhor den er mest trafikeret.
    Så må han da bare blive gal. Hihi, kan jeg sagtnes sidde og sige. det er jo ikke mig der er der til at han kan læsse af på....
    Tror du måske ikke at i skal have noget andet hegn end det i har, hvis de bliver ved med at stikke af ?

• #6   13. feb 2007 janni : Jo helt sikkert, vi skal også ha lavet noget træ hegn, som blir gravet et godt stykke ned i jorden, men vi har så lige en have på 1400 km2 så det koster bare kassen... Men vi skal sgu ha fundet en anden løsning. For gider faktisk ikke stå og glo på dem hver gang de skal ud og tisse/lege... Hehe..

Ja ricco må vælge - finde hunde i nabolagets haver, eller lave hegn - hehe

• #7   13. feb 2007 Stine: nej, det er ikke billigt..... Men kan man ikke købe såan noget billigt et eller andet sted ????

Jeg tror nu han vælger det sidste. tror ikke han gider og rende efter hunde i tide og utide.
    Kan godt forstå at du ikke gider stå i kigge på dem hver gang de er ude. Det er jo hammer koldt udenfor.
    Og de stikker da sikkert af alligevel..... *GG

• #8   13. feb 2007 hehe ja de er sgu hurtige, bare man lige vender ryggen til i to sek...

Jow men vi har det også bare sådan, at skal vi købe træ hegn, så gør vi det ordenligt første gang, for hvis vi "bare" køber en billig model, og det så er planen at noget bedre skal op, ja så blir det nok aldrig gjort.. Så nøjes vi.. hehe..
    Men ellers må vi nok bare grave det hegn vi har nu, længer ned i jorden, så de ikke kan mase sig under...

• #9   13. feb 2007 ja det kunne man vel også...
    Jeg vil da gerne hører min far om de har noget træ de skal af med over på hans arbejde som man kan bruge til hegn.....

• #10   13. feb 2007 åh har de da meget ??? Hvor arbejder han ??

• #11   13. feb 2007 Han arbejder på teknisk skol og han har forbindelser til forskellige mennekser rundt omkring.....
    Vil da gerne hører ham ad hvis det er.....

• #12   13. feb 2007 Det sker der i hvert fald ikke noget ved smiley Tusind tak..

Kommentér på:
Damn hvor jeg hader når det sker !!

Annonce