12. aug 2005 Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 54 Svar: 575
Damn hvor jeg hader når det sker !! {{forumTopicSubject}}
Ja midt i min mad...... De to satans hunde mente lige de skulle stikke af hjemme fra... Vi har en lukket have, med hegn og det hele (vi har lige ordnet det da de før stak af)... Imens jeg spiser, blir jeg lidt mistænksom, og skal lige lure om de nu stadig er der ude....
Og nej det var de så ikke - Hormon hanhunde - De har så endnu engang mast sig gevaldigt igennem hegn og hele pisset. Mig ind og ha jakke og støvler på.
De plejer at løber over på marken bag vores hus, der er et vand hul. Ellers er de hos nabobagboen, i hendes have (midt i hendes køkken affald Yaaark).. Der gik jeg så og kaldte, og kaldte, og kaldte... men ingen hunde, hverken at se eller høre.... FÅÅÅÅRRKKK......
Begyndte at blive lidt nervøs for at de måske var løbet ud på vejen - Bor nemlig ud til en "mindre" vej af slagsen, middelfartvej i odense - Dvs den mest traffikerede vej ud over motorvejen... Hjælp tænkte jeg, for der gik nemlig en masse kommunal arbejder på den anden side af vejen, og fældede træer...
Men gudske lov kom Kaizer styrtende ifrem inde fra bagboensbagbos have... Så simba måtte jo næsten være i nærheden. Og ja han kom to sekunder efter.
Så fik de satme ellers fart på hjem ad da...
Og man kan jo bare ikke rigtig skælde dem ud når de kommer, når man kalder... IIhh altså.
Mor er ikke sur - mor er - jow gu er hun sur.
Og ja så fik vi endnu en gan bekræftet at vores hegn er noget lort.
nov 2006
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 197
jul 2005
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 586 Svar: 5.805
Nu må i så bare ud og lave hegn endnu en gang.....
aug 2005
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 54 Svar: 575
aug 2005
Og simba har også en gang i sommers stået midt på vejen, heldigvis så sent om aftenen, så der var ikke nogen biler...
Men tænk lige hvilken kaos det kunne skabe, og hvor galt det kunne gå for dem i bil også...
jul 2005
Så må han da bare blive gal. Hihi, kan jeg sagtnes sidde og sige. det er jo ikke mig der er der til at han kan læsse af på....
Tror du måske ikke at i skal have noget andet hegn end det i har, hvis de bliver ved med at stikke af ?
aug 2005
Ja ricco må vælge - finde hunde i nabolagets haver, eller lave hegn - hehe
jul 2005
Jeg tror nu han vælger det sidste. tror ikke han gider og rende efter hunde i tide og utide.
Kan godt forstå at du ikke gider stå i kigge på dem hver gang de er ude. Det er jo hammer koldt udenfor.
Og de stikker da sikkert af alligevel..... *GG
aug 2005
Jow men vi har det også bare sådan, at skal vi købe træ hegn, så gør vi det ordenligt første gang, for hvis vi "bare" køber en billig model, og det så er planen at noget bedre skal op, ja så blir det nok aldrig gjort.. Så nøjes vi.. hehe..
Men ellers må vi nok bare grave det hegn vi har nu, længer ned i jorden, så de ikke kan mase sig under...
jul 2005
Jeg vil da gerne hører min far om de har noget træ de skal af med over på hans arbejde som man kan bruge til hegn.....
aug 2005
jul 2005
Vil da gerne hører ham ad hvis det er.....
aug 2005
Damn hvor jeg hader når det sker !!