{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
916 visninger | Oprettet:

Damn hvor jeg hader når det sker !! {{forumTopicSubject}}

Ja midt i min mad...... De to satans hunde mente lige de skulle stikke af hjemme fra... Vi har en lukket have, med hegn og det hele (vi har lige ordnet det da de før stak af)... Imens jeg spiser, blir jeg lidt mistænksom, og skal lige lure om de nu stadig er der ude....

Og nej det var de så ikke - Hormon hanhunde - De har så endnu engang mast sig gevaldigt igennem hegn og hele pisset. Mig ind og ha jakke og støvler på.
De plejer at løber over på marken bag vores hus, der er et vand hul. Ellers er de hos nabobagboen, i hendes have (midt i hendes køkken affald Yaaark).. Der gik jeg så og kaldte, og kaldte, og kaldte... men ingen hunde, hverken at se eller høre.... FÅÅÅÅRRKKK......

Begyndte at blive lidt nervøs for at de måske var løbet ud på vejen - Bor nemlig ud til en "mindre" vej af slagsen, middelfartvej i odense - Dvs den mest traffikerede vej ud over motorvejen... Hjælp tænkte jeg, for der gik nemlig en masse kommunal arbejder på den anden side af vejen, og fældede træer...

Men gudske lov kom Kaizer styrtende ifrem inde fra bagboensbagbos have... Så simba måtte jo næsten være i nærheden. Og ja han kom to sekunder efter.
Så fik de satme ellers fart på hjem ad da...
Og man kan jo bare ikke rigtig skælde dem ud når de kommer, når man kalder... IIhh altså.

Mor er ikke sur - mor er - jow gu er hun sur.

Og ja så fik vi endnu en gan bekræftet at vores hegn er noget lort.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Damn hvor jeg hader når det sker !!
Kommentér på:
Damn hvor jeg hader når det sker !!

Annonce