{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.932 visninger | Oprettet:

opstart af Barf {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg besluttet mig, med en masse hjælp og læsning herinde.

Vores to drenge skal starte op på Barf nu her, når vi alligevel skal skifte fodermærke.

i dag køre jeg ned og får en snak med Rigtighundemad i Greve og mellem jul og nytår, tager jeg til Glostrup og snakker med Barf centret der.

Hvor har i erfaring med, at købe barf? her tænker jeg på en god kvalitet, uden at det bliver overvurderet dyrt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstart af Barf
  • #1   20. dec 2010 Min erfaring er at RHM er svimlende dyrt at fodre en stor hund på.. Kaoz kunne heller ikke lide deres produkter, så der var ikke rigtig noget tabt der =)

DBC har storkøbskasser med 6 kg, og de er skønne når man har stor hund - og også til en mere overkommelig pris =)
    - Ikke alle produkter han syntes om, men nogen var der da.

Resten købte vi på tilbud i supermarkeder, ved slagtere og sådan =)

Jeg kunne fodre min store ko på 40 kg for ca 500 kr om måneden ved at købe stort ind.

Det var med vildt og fisk fra supermerkederne, og uden grønt =)

• #2   20. dec 2010 Jeg har regnet ud, at jeg vil kunne fodre mine to små på 6,2 og 5,5 kg. for ca. 250 kr. om måneden, og det er ca. 50 kr. billigere end tørfoder... og det er udfra priserne på DBC hjemmeside.
    Men derfor vil man jo gerne have det billigere... smiley

• #4   20. dec 2010 Åh for pokker Daisie, jeg kommer ikke nok ud haha ; )

Marianne - Lyt til de andre, det er for længe siden jeg rådrede til jeg helt kan være med her længere - i hvert fald med priser og mængde de forskellige steder ; )

• #8   20. dec 2010 Jeg avler selv får/geder og har en slagtehest en sjælden gang - derudover bruger jeg hobbyavlere, jægere og lystfiskere.

Jeg vil tro at vi bruger et par hunderede kr om året på købte ting og så selvfølgelig udgiften til slagteren smiley

• #9   20. dec 2010 Ja det er altid godt a vide hvad der er på markedet =)

Jeg tænker at min fremtidige hund skal på råt når den tid kommer, men Kaoz kan bare ikke holde til at skulle tygge sådan på sagerne..Og det smat der er hakket er lidt for usselt til kong kræsenkøter ; )

Jeg købte grofthakket-et-eller-andet kan jeg huske.. Det var ikke smadret helt.

Allerbedst kan han lide de hele dyr - dvs fisk og fugle, der var han helt på hjemmebane =D

• #12   20. dec 2010 min fodres hovedsageligt på RHM (kallun, kyllingehalse, hest, lam, rensdyr) + hvad jeg kan finde af tilbud i supermarkeder (mest fisk, okse og div. fjerkræ). Han vejer lige knap 9kg og det koster mig ca. 300kr hver anden måned.

• #13   20. dec 2010 Kia kan godt lige RHM's produkter :o) Vi har ikke DBC i nærheden af hvor jeg bor så vidt jeg ved så derfor har vi ikke prøvet det.

Vi bruger RHM og hvad vi så ellers kan finde ved slagtere, fiskehandlere, supermarkeder etc.

Har også venner der fisker en del i put and take men de ikke kan lide fisk :o) Så der får Kia deres fisk :o)

• #15   20. dec 2010 Har prøvet Dbc og mange af produkterne var jeg ikke tilfreds med, noget værre smulder og resten kunne Giz ikke lide *GG*. Så køber det meste ved RHM, har den sødeste forhandler smiley og så ellers hvis jeg finder et godt tilbud i supermarkeder, fisk og kylling og den slags :).Vildt fåes til rimelige penge tit i Rema og så har jeg jo kun en lille hund.
    Ved ikke hvad jeg bruger i md, har en stor kummefryser og alt for meget mad til den lille hund *GG*

• #17   20. dec 2010 Mange tak før svarene. I starten jeg købe fra en forhandler, da jeg er nødt til, at lære om det først...

• #19   21. dec 2010 Original Barf - er det ikke det der er polsk produceret?

• #22   21. dec 2010 Mange tak for svarene.
    I går var jeg nede hos RHM og købe 2 kg. Kallun som vi starter op på. De skal have det i dag for første gang, også må vi se, hvad de siger.
    Og ellers er jeg tilbøjelig til i starten at vælge RHM, da det ligger i vores by. Og når jeg så er blevet lidt mere hærdet, så kan jeg udforske lidt mere.

• #24   21. dec 2010 Daisie det er da meget naturligt og fremhæve et produkt man selv er glad for ;O).Og som du selv siger at bare fordi dine hunde fungere fint på det er det jo ikke sikkert andre gør.
    Jeg fremhæver da også min rhmforhandler fordi hun er så sød hehe

• #26   22. dec 2010 Palle:
    Nu kan jeg ikke se, hvor du bor, men hvis du køber i Roskilde, regner jeg med, at du bor i nærheden.
    Der ligger en RHM i Greve, som har åbent fra 9-18 hver dag ca... Hun har ihvertfald meget åbent... Blot et forslag, hvis din lokal skulle lukke ned.

Kommentér på:
opstart af Barf

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce