{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.041 visninger | Oprettet:

Opstart af BARF. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er på helt bar bund hvad det angår BARF, da det er helt nyt for mig, men jeg overvejer at starte min hund/e op på det.

Jeg har så lige nogle spørgsmål.

Hvordan starter jeg op? Hvilket kød giver i?
Og hvor mange penge bruger i ca på det om måneden?

Er det noget de IKKE må få? og HVOR køber i det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstart af BARF.
  • #1   28. apr 2013 Gå ind på barf gruppen her inde de kan svare på alt

• #2   28. apr 2013 Tak smiley

• #4   29. apr 2013 Hvorfor skal det egentligt gøres til en videnskab? Hvorfor altid "gå ind i barf gruppen"? Det er ikke så svært, barf er fodring med kød og ben, så tæt på det hunden ville kunne finde i naturen som muligt, det vil sige du stikker hunden en luns kød med ben, fx en kvart kylling;) dagen efter et stykke lammeriben med kød på, så er der hele fisk og så fremdeles, det er ikke så svært giv hele stykker kød ikke det underlige hakkede mix max, giv grønsager og frugt i det omfang hunden gider æde det, kom omkring så mange forskellige byttedyr som muligt, giv indmad og æg en gang i mellem;) det er ikke svært bare kast dig ud i det;)

• #6   29. apr 2013 Jeg synes nu heller ikke det virker så svært, hvis du søger på google kan du også finde en masse gode råd, plus der er på nogle af hjemme siderne (hvor du også kan købe det) en beregner hvor meget du ca. vil bruge på det smiley og også nogle forslag til hvordan og hvad du skal købe.
    Kan selvfølgelig ikke huske hvad hjemme siden hed.. men google er god smiley

Jeg glæder mig til at starte op på det når vi kommer til DK igen her til August, men indtil videre bruger vi Orijen da det er det eneste uden alt muligt tilsætning man kan få i Irland (Der er sikkert også noget andet men det har jeg ikke lige kunne finde)

• #9   29. apr 2013 Hmm.. kan ikke huske om det var den, var inde på så mange sider hehe.. Men det er da rigtig godt at vide det med Kalkun.. var jeg ikke klar over, har slet ikke tænkt på kalkun faktisk.. har mest bare tænkt rødt kød fisk og så lidt hvidt kød ind imellem.. men har nu heller ikke gået SÅ meget i dybten endnu, mest bare hvorfor jeg vil, og hvad det ville koste osv, ville søge videre når jeg mom tættere på, så Kalkun er skrevet bag øret at jeg ikke vil give så meget af selvom de skriver det smiley Tak

• #11   29. apr 2013 ahh okay.. se det havde jeg ikke lige set smiley tak for svar igen hehe.. vidste slet ikke der var noget der hed det.. vidst godt jeg skal tjekke mere op på det inden jeg starter smiley

• #12   30. apr 2013 Men der er jo en del ben de ikke må spise? Her tænker jeg svin, kylling mv??

Kommentér på:
Opstart af BARF.

Annonce