De ærlige Chinese Crested

De ærlige Chinese Crested

Medlemmer: 95
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
796 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Ørene tapet op - hvor længe ? :) Ørene tapet op - hvor længe ? :)

Nu har jeg jo fået min første CC, og de er jo VIDUNDERLIGE ! Jeg eeelsker min dreng..! Inden jeg fik ham har jeg læst og læst og læst, for ville jo vide ALT om HUNDEN inden jeg skulle ud og have en.. Men man kan jo ikke altid læse sig til alt.. Så har et spørgsmål lige nu - kan være der kommer flere hen af vejen, så håber jeg der er nogen der vil være venlige at svare smiley
Det jeg gerne vil høre om lige nu er - når man binder ørene op, hvor længe skal de så være bundet op ? 1 dag, 2 dage, 1 uge ?
Hans ører stod jo fint op da jeg fik ham hjem, nogle dage efter klaskede de ned så har bundet dem op, men tænkte så på hvor længe han skulle have det på ? smiley

Vil så også lige sige, herligt med en gruppe som denne, så kan man hente lidt erfaringer fra andre.. Vil også lige kigge nogle af de gamle indlæg igennem, kan jo være der findes nogle nyttige ting man kan bruge smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ørene tapet op - hvor længe ? :)
  • #1   16. dec 2010 1 uge oppe plejer vi og så 2 dage uden hvis det er nødvendigt igen...

hvordan har du bundet dem op?

• #2   16. dec 2010 Jeg er også ny kineser mor, og fået at vide 3 dage oppe og på den igen, hvis de falder smiley

• #3   16. dec 2010 Tak for det smiley
    Taper det også op når han sover, for ellers er det en kamp at få det på ham, hehe..
    Jeg taper det op med Micropore - gik på apoteket og spurgte lidt og hun foreslog det - det virker fint smiley
    Vidste ikk hvad man ellers brugte til det, men vidste at det var ihvertfald noget hudvenligt som jeg selv bruger smiley

Opdrætteren viste mig hvordan man tapede dem op, så har bare fulgt hendes henvisninger, og kan se ud fra billeder at andre også gør det på samme måde smiley Men glemte så bare i farten at spørge hende hvor længe han skulle have dem oppe smiley Men så vil jeg køre den i 3 dage og så får han ro og så på den igen hvis de klasker sammen smiley
    Havde godt fået det af vide med at når han skifter tænder kan jeg risikere at de klasker sammen igen, så skal jeg på den igen.. Men mange tak for svar smiley

• #4   16. dec 2010 Okay.. Hvem har oprættet ham?.. har er sq smuk må jeg sige..

• #5   16. dec 2010 En der hedder Angelina, ved faktisk ikk hvad opdrætternavn hun kører under, det bare hyggeopdræt smiley

• #6   16. dec 2010 Okay.. smiley

• #7   16. dec 2010 På min hjemmeside er der et link til optapning, hvis man er i tvivl om proceduren.

For eget vedkommende er mine hunde tapet op med en smule hår på, i så lang tid som jeg synes er nødvendigt og ikke med pauser imellem andet en enkelt eftermiddag/aften, hvis jeg ikke har succes. Derfor har tæven måske gået med tape mere eller mindre konstant i uger, for derefter at tjekke, hvor stabile de er.

• #8   16. dec 2010 Susanne D - dit link virker ikk derinde, kan godt huske jeg fandt din side og kiggede linkene igennem, men lige det link kan jeg ikk få til at virke smiley

Kommentér på:
Ørene tapet op - hvor længe ? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce