{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Hej alle i søde hunde elskere.
Jeg har et stort problem.

Jeg har jo købt en chihuahua af en avler der hedder Mona.
Jeg var jo så dum & tro at hendes hunde var blevet testet for patella & arvelig sygdomme da jeg hentede en hvalp fra hende for 5 måneder siden.
Jeg står nu i det dilemma at min elskede lille prins nu skal opereres for forsnæverede luft rør ( Ved ikke om det er stavet rigtigt ) Samt at han måske skal kasteres da han's ene testikel ikke er faldet på plads endnu.
Hun fortæller mig at jeg ikke skal avle på ham da det kan gå til hvalpende.
Spørg så hende mona om moren & faren til min lille prins Malik om de er testet for patella & andre arvlige sygdomme, hvor hun svarede nej det var de ikke, men de fejlede ingenting.
Altså hvad skal jeg gøre ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges
  • #1   24. nov 2010 du kan desværre intet gøre. du har jo ingen beviser mod hende hvis i ikke har skrevet kontrakt desværre smiley

• #2   24. nov 2010 hvis der ik er tavle på ham kan du ik gøre andet end at føle dig godt snydt... mener dyrlægen tekstiklen og luftrørene er kommet gennem arv??

hvis ikk det er arvet er det ik hendes skyld, da det er kommet så længe efter og måske ik har været set fra hvalp...

• #3   24. nov 2010 Har det bevis at hun har skrevet en besked herinde jeg har gemt hvor hun skriver hun ikke har fået moren & faren testet.
    Samt at malik ellers hans søskende ikke blev chippet da de blev solgt.
    En jeg snakker meget med herinde spurgte mig da hun så at jeg havde fået en lille chihuahua om han var chippet.
    Jeg svarede nej det sagde hun jeg selv skulle klare.
    Så fortalte hun mig om den nye lov, at hvalpe der blev solgt efter 1 juli skulle være chippet inden de kom ud i familier.
    Så tog jeg fat i mona & fortalte hende det hvor hun sagde at hendes dyrlæge sagde at det skulle den nye ejer gøre.
    Men min dyrlæge fortæller mig at den skal være chippet efter 1 juli når man modtager en hvalp, efter den nye lov.

• #4   24. nov 2010 altså nu handler det om chip og før var det noget andet kan du bestemme dig?? og hvorfor begynder på alt det med patella når du ik ved om din har det endnu...?!

og hvis han har kan du intet gøre da han ik har tavle og det er din egen opgave som køber at holder øje med hva hvalpene er tjekket for...

har selv en chi uden tavle der har PL og det er bar ærgeligt... kan ik gøre noget...

• #5   25. nov 2010 du har altid den muglighed med den danske købelov som gælder i 2 år udnyt den ,prøv at gå til forbruger klage nævnet ,ved der ligger klager på andre kendler -eller hunde handler ,eller spørg over på dkk, de kan mugligvis hjælpe dig vider ,selv om du ikke har tavle på den der fra,

• #6   25. nov 2010 Laika R : Mange tak for hjælpen smiley
    Det vil jeg prøve.

Kommentér på:
Hjælp søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce