{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

Hjælp en fattig! {{forumTopicSubject}}

Er virkelig i nød, denne månede har virkelig været dyr:-( . Så hvis jeg skal undgå røde tal på kontoen skal jeg virkelig stramme mig an i næste uge. Søger derfor billige retter til to personer til fredag, jeg har de fleste basis vare. Jeg har 250,- til morgenmad, madpakke og aftensmad.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp en fattig!
  • #3   23. okt 2010 Lidt svært at sige når man ved ikke præcise hvad du har i fryseren eller køkkenskabene ?
    Pastasalt er altid godt og kan laves på forskellige måder og koster ikke meget.
    Hvis du har hakket kød kan du lave en rigtig god måltid med rester fra køleskabet.
    Du kan lave dej af hakket kød med lidt hvedemel æg og krydderier trykke det flad på bageplade og settes alle slag fylling i midten pakke det sammen og bege i ovnen og serveres med kartofler eller ris,resten kan brugest kold som pålæg i madpakken

• #4   23. okt 2010 Rugbrød til 4 kr i Netto. Pålæg i Netto koster mellem 10 og 15 kr af deres eget mærke..

Morgenmad: havregryn med mælk

• #5   24. okt 2010 Morgenmad kunne også være havregrød, spiser jeg selv.. Dejligt med noget varmt sys jeg og det tager kun 1½ min i micro.. Ved jo ikke om I har sådan en..
    Rugbrød med makrel el æg til frokost
    aftensmad, noget med hviskål, de er billige i øjeblikket og kan bruges til rigtig mange tiln

• #6   24. okt 2010 Hjemmelavet suppe af fl.tomater:

2 dåser fl.tomater fyld dåser op med vand og hæld det i gryden sammen med de fl.tomater.
    Snit løg, hvidløg gulerødder, kartofler, porre og smag til med salt og peber, evt, hvidløg chilli pakrika.

Kan evt. fyldes mer op med pasta så mætter den rigtig godt og du har samtidig mad til et par dage af gangen.
    hvis du syns der skal kød i kan du evt. bruge kød og mel boller, netto har noget store poser til rimelig penge.

• #7   24. okt 2010 Morgenmad: Havregrød/havregryn

Klapsammen rugbrød m. leverpostej og evt. en slags pålæg mere, hvis der er råd.

Aftensmad:

Pasta med kødsovs. Masser af revne gulerødder i, så der bliver noget tilbage, som kan bruges til...

Pitabrød m. grønt og resten af kødsovsen
    Risengrød

Kartoffelmos (gerne med gulerødder også) m. løg og bacontern

Kartoffelsuppe

Hjemmebagt brød m. f.eks. tunsalat og andet pålæg (hvis du bager 2 brød har du også lidt til madpakker eller morgenmad)

Pasta m. pølser og ketchup

• #8   24. okt 2010 aldi har billigt rugbrød som opfylder kostrådene - mindst 8g kostfibre pr 100g og max 2g fedt smiley til 5kr ... det smager godt ..

i denne uge har lidl æg til 11kr + svinefars til 15kr .

jeg ville benytte mig af tilbuddene smiley
    så deller og kartofler (lavet af 500g)
    næste dag deller på rugbrød
    æggekage da bacon ikke er dyrt i lidl og ej heller rugbrød
    ^^ det var 3 dage
    pasta ret , evt med skinke, tomat púre og paprika (skinke 10kr paste 5kr tomatpúre er vel 2-4kr)
    freag... evt farsbrød (majs til 5kr, løg-som du har købt til dellerne;)-hvidløg og nogle krydderier) med bådkartofler (lidl 7-8kr) og beraniese sovs til 10kr

madpakke er vel bare kedelig rugbrød med leverpostej og agurk ..

morgenmad , billig müsli eller havregryn

aftensmad ca indkøbsseddel:

2 svine fars til 30kr
    1 majs til ca 5-6kr
    løg 10kr
    skinke 10kr
    æg 11kr
    bacon 10kr
    rugbrød - 5kr stk
    bådkartofler 8kr
    mælk 5kr
    sovs 10kr
    kattofler 12kr
    pasta 5kr

ca 120,- deromkring

madpakker
    ca 3 rugbrød 15kr
    1 leverpostiej 10kr
    1 spegepølse max 10kr
    1 rullepølse 10kr
    1 agurk 5kr
    = 50 kr

morgenmad
    3 mælk 15kr
    1 havregryn 7kr
    1 kaffe 16 kr (aldi mener jeg)
    1 yogurth 10 kr

48kr

i alt ca 220 ,- smiley vær'så'god smiley

så er der lige 30kr til snolder smiley

• #9   24. okt 2010 Tusind tak for alle rådne:-)

Det er faktisk lidt pinligt, men efter jeg har gennemrodet skabe og fryser har jeg fået sammensat en god madplan. Utroligt hvad man kan glemme man har liggende af gode sager. Jeg har lige været nede og hande for 93kr til hele ugen, købte endda også en cola (den billige selvfølgelig).

• #10   24. okt 2010 laila - sådan skal det være smiley hvem der havde sådan et gen *Gg* jeg planlægger sjældent efter kummefryseren som der ikke er mere plads i , c'',)

• #11   28. okt 2010 de har hamburgerryg, rullepølse og skinke til en 5er i kiwi

Kommentér på:
Hjælp en fattig!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce