{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Kløe {{forumTopicSubject}}

Baldur er her i den sidste uges tid begyndt at klø sig en del, hovedsaglig på brystet mellem forbenene eller det som nærmest er armhulerne på et menneske.
Der er ikke ændret på hans mad som er kornfrit, skab havde han for et år siden og det var slet ikke som det her er, lopper har jeg undersøgt ham for og der er ingen.
Der er ikke noget at se på hans skind som udslæt eller ligende den eneste ændring der har været de sidste 14 dage er at han har fået en masse Best Friend Welldone stænger som han vandt i vi med hund men kan det være dem der indeholder noget han ikke kan tåle, han har så ikke flere af dem så hvis det var dem burde han vel snart stoppe med kløen.
Jeg overvejer at tage en snak med dyrlægen om det, men det er jo ikke sådan at han kradser sig helt vildt så ville i give det nogle dage og se om det går i sig selv hvis det evt er de stænger han har fået det af eller har i et godt råd til hvad i synes jeg skal gøre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kløe
  • #1   17. okt 2010 Kan det have noget med fældningen at gøre?
    Reiki klør osse lidt for tiden, og går og gnubber sig mod sofaen, stole o.l. Det hjælper når han lige får en god børstning, og han får sådan en periode hver gang det er fældetid.

Er der rødme e.l. der kunne tyde på problemer med huden?

• #2   17. okt 2010 Michelle, jeg børster ham lidt hver aften da han får halm og de der små kugler fra planter i pelsen,jeg kan ikke huske hvad de hedder og han fælder egentlig ikke ret meget nu.
    Der er overhovedet ikke noget at se på hans skind.
    Han fik før i tiden lidt lakseolie i maden men da han fik Acana pacifica fik han rigeligt så stoppede med det.
    Han har siden april fået Tholo da vi fandt ud af at det var han meget glad for og jeg overvejer om han måske ville have godt af lidt olie igen da det vist også skulle være godt hvis hunden klør sig,han virker lidt tør i pelsen, han er blank i pelsen men du ved når man mærker pelsen hver dag kan man godt føle hvis den virker mere tør eller fedtet end den plejer

• #3   17. okt 2010 Hvis pelsen virker tør, så synes jeg da du skal prøve at give olie i foderet som du selv er inde på.
    Hvis ikke det hjælper, kan du jo så snakke med dyrlægen -det lyder jo ikke tl at være alarmerende:o)

• #4   17. okt 2010 Nej det er det heller ikke og jeg ville hellere søge gode råd inden det blev det, for det er nemmere at gøre noget nu med det samme end at bare vente og se tiden an.
    Jeg holder selvfølgelig godt øje med det og kan jeg se forværring eller tegn på noget på huden så må dyrlægen se på det også hvis det ikke bliver bedre snart.
    Han fik allergi test i februar og der var der intet

• #5   17. okt 2010 Jamen du har helt ret -det er jo altid bedre at forebygge end at helbrede:o)

• #6   18. okt 2010 Det er det helt sikkert så længe det ikke er værre end det er, og det skal det heller ikke ret gerne blive for så er det afsted til dyrlægen for jeg glemmer ikke hvor hurtigt det gik da han havde skab han begyndte at klø sig og på bare en nat havde han kradset hul rundt om ørene så der var store sår og det er bare ikke rart når hunden har det sådan, for selvom vi tog til dyrlæge med det samme og han fik både penicillin ,advocate, smertestillemde og kløestillende gik der faktisk
    en uges tid før han begyndte at falde til ro og stoppe med at klø sig helt.

Kommentér på:
Kløe

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce