{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.603 visninger | Oprettet:

Skal jeg give ham væk eller kæmpe? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Jeg er kommet i en meget svær situation, jeg har en lille skøde hund på 7kg som jeg fik da hun var 6-7mdr gammel, hvor hun havde været mishandlet, hende er det gået så godt med og hun har det super. Hun er min første egen hund og hun betyder sindsyg meget for mig. For 6 mdr siden flyttede jeg så sammen med en fyr og vi var meget glade for hinanden og kendte hinanden godt , da vi var gamle barndoms venner. Efter at have boet sammen noget tid besluttede vi os for at vi skulle have en hvalp sammen, også så min tæve kunne blive lidt mere modig på hverdagen. Så det gjorde vi, vi kørte til en avler i thisted som havde en blanding af rottweiler og shcæfer og købte så den dejligste lille dreng og opkaldte ham Valde.

Valde er en super dejlig hund som bærer rigtig meget præg af rottweileren og er super super. Da han blev vaccineret og chippet, roste dyrlægen ham så meget at jeg følte mig helt kongelig med den fine smørre. Han har fine ben , kønne aftegn osv.
Der er jo ingen stamtavle på ham.

Nå men den svære situation er den at min kæreste og jeg skal flytte fra hinanden og er ikke længere kærester.
Egentlig aftalte vi at det hovedsagligt var hans hund da det var han der skulle sørge for træning og budget på ham da jeg har min egen hund i forvejen ,. Men nu er det sådan at han ikke kan finde noget sted hvor han må have sådan en stor hund, så enten skal han sælges/ gives væk og ellers skal jeg beholde ham.

Problemet er bare at jeg har to heste opstaldet som jeg skal ud til en gang om dagen minimum også har jeg i forvejen min tæve også mit fuldtids arbejde. Så jeg er ret sikker på jeg ikke kan give ham den træning og tid jeg ved han skal have og fortjener.

Hvad synes i jeg skal gøre???

Valde er nu 27 uger gammel ...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg give ham væk eller kæmpe?
Kommentér på:
Skal jeg give ham væk eller kæmpe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce