{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.356 visninger | Oprettet:

Et net af løgne, Tony strong {{forumTopicSubject}}

Købte faktisk kun denne her bog da jeg var inde i bogbutik jeg havde fået et gavekort i og ik kunne købe nogle Stephen King bøger så måtte kigge på andre krimier.. Jeg slugte denne bog på en uge og var virkelig opslugt af den.. Helt klart en anbefaling..

Ros vågner efter en hyggeaften med sin veninde og tror, at hovedpinen skyldes for meget hvidvin. Men da hun finder sin veninde myrdet på badeværelset, stiller sagen sig ganske anderledes.

Ros er blevet dopet og voldtaget, og gerningsmanden har ridset datoen ind på hendes ryg. Desværre kan hun ikke hjælpe politiet med at finde gerningsmanden, for hun kan intet huske om overgrebet eller timerne inden.

Under afhøringerne møder hun politimanden Bill, som hun straks fatter sympati for, og inden længe er de to involveret i et forbudt forhold.

Vi følger skiftevis Ros’ og Bills synsvinkel og dermed efterforskningen af sagen og deres forhold fra to forskellige vinkler.

Bogens begyndelse lover godt, men man fatter aldrig nogen synderlig sympati for nogle af personerne. Man kan ikke rigtigt have ondt af Ros, og Bill er en flad papfigur, der forbliver ligegyldig under hele læsningen. Man kan med sindsro springe et par sider frem i handlingen, hvis man begynder at kede sig, for rigtigt spændende bliver det aldrig. Tættest på kommer det nok under retssagen, som følges i detaljer, og det er da også der, historien tager sin afgørende drejning - for hvad er det egentlig, der er sket med Ros? Jeg synes, historiens slutning virker lidt påklistret, og de fleste replikker i bogen virker kunstige. Kort sagt: spild ikke din tid med at læse denne bog, når der er så mange andre, der er bedre.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et net af løgne, Tony strong
Kommentér på:
Et net af løgne, Tony strong

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce