682 visninger
|
Oprettet:
Personlige erfaringer med BOT net-/fleecedækken {{forumTopicSubject}}
Det er sådan at jeg ikke ved om net- eller fleecedækkenet er bedst.. Hvorfor det ene og ikke det andet?
Og kan man putte et billigere regndækken udenpå i tilfælde af at hunden skal ligge ude? Nogen der har erfaringer med det? Tænker at hvis en snip af dækkenet ligger i noget sne/vand suger dækkenet så vand til sig?
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 2.931
De siddr elendigt på mine, men siden jeg begyndte at bruge dem har vi ikke haft vandhaler efter vinterstævner i ridehus, så nu tør jeg ikke lade være
aug 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 142 Svar: 1.552
jul 2010
Følger: 17 Følgere: 15 Hunde: 4 Emner: 74 Svar: 2.013
Netdækkenet er super i for og efter-sommer men for koldt nu.
Fleecedækkenet er bare SÅ lækkert - varmt og perfekt til have på i bilen mens de venter.
Begge dækkener sidder godt på mine, men det er også bredere hunde end Annas - jeg gætter på at det er problemet...
Skulle jeg vælge et frem for et andet, vil jeg vælge fleecen, da jeg synes jeg bruger det mest.
aug 2012
Hvor er det dog besværligt! Nu havde jeg lige besluttet mig for netdækkenet fordi der står at hunde der normalt ikke er glad for at have dækkener på gerne vil have netdækkenet på..
Det skal jo ikke varme som sådan.. Hun ruller jo snilt rundt i sne osv. uden dækken, det er KUN med henblik på at musklerne ikke bliver varme og kolde, men bliver holdt varme.. Ville du stadig mene at netdækkenet er for koldt nu <b>Black Beauty's</b>?
aug 2012
Okay, ved du om man kunne gøre noget for at beholde effekten i produkterne længere?
aug 2012
Hvad er forskellen på fleecedækkenet og så fleecedækken silverline?
<b>Kunne lige nå at redigere</b>
Det er åbenbart kvaliteten der er forskel på.. Er der så nogen herinde der har prøvet begge dele og kan sammenligne?
Personlige erfaringer med BOT net-/fleecedækken