{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

KD
KD
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 142 Svar: 1.552

Personlige erfaringer med BOT net-/fleecedækken {{forumTopicSubject}}

Det er sådan at jeg ikke ved om net- eller fleecedækkenet er bedst.. Hvorfor det ene og ikke det andet?

Og kan man putte et billigere regndækken udenpå i tilfælde af at hunden skal ligge ude? Nogen der har erfaringer med det? Tænker at hvis en snip af dækkenet ligger i noget sne/vand suger dækkenet så vand til sig?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Personlige erfaringer med BOT net-/fleecedækken
  • #1   25. nov 2013 Jeg har netdækkener til begge mine. De bliver brugt til at opvarme / nedkøle imellem løb. Hvis dete r rigtigt koldt har de dem på indenunder deres bonedryer dækkener i bure til stævner.

De siddr elendigt på mine, men siden jeg begyndte at bruge dem har vi ikke haft vandhaler efter vinterstævner i ridehus, så nu tør jeg ikke lade være smiley

• #2   25. nov 2013 Sidder netdækkenet elendigt?

• #3   25. nov 2013 Jeg har begge og vil ikke ofre det ene for det andet smiley

Netdækkenet er super i for og efter-sommer men for koldt nu.
    Fleecedækkenet er bare SÅ lækkert - varmt og perfekt til have på i bilen mens de venter.

Begge dækkener sidder godt på mine, men det er også bredere hunde end Annas - jeg gætter på at det er problemet...

Skulle jeg vælge et frem for et andet, vil jeg vælge fleecen, da jeg synes jeg bruger det mest.

• #5   25. nov 2013 Mange tak smiley

Hvor er det dog besværligt! Nu havde jeg lige besluttet mig for netdækkenet fordi der står at hunde der normalt ikke er glad for at have dækkener på gerne vil have netdækkenet på..

Det skal jo ikke varme som sådan.. Hun ruller jo snilt rundt i sne osv. uden dækken, det er KUN med henblik på at musklerne ikke bliver varme og kolde, men bliver holdt varme.. Ville du stadig mene at netdækkenet er for koldt nu <b>Black Beauty's</b>?

• #6   25. nov 2013 Camilla

Okay, ved du om man kunne gøre noget for at beholde effekten i produkterne længere?

• #8   25. nov 2013 <b>Nyt spørgsmål</b>

Hvad er forskellen på fleecedækkenet og så fleecedækken silverline?

<b>Kunne lige nå at redigere</b>

Det er åbenbart kvaliteten der er forskel på.. Er der så nogen herinde der har prøvet begge dele og kan sammenligne?

Kommentér på:
Personlige erfaringer med BOT net-/fleecedækken

Annonce