{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pleje
  • #2   25. jun 2010 Hviken type fra Royal Canin ville du anbefale for en hvalp paa 5 maanede ?
    Og finder jeg det shampoo i dyrebutikker ?

• #3   25. jun 2010 Ja jeg vil os sige Pedigree er ik noget jeg kunne finde på at give hunden, de er vilde med det pga. duftstoffer.. Penni får os Royal Canin..

• #5   25. jun 2010 Vi bruger Acana og det er vi super glade for smiley Pigerne er helt vilde med det smiley

• #6   25. jun 2010 Ups det er Orijen vi bruger smiley Hehe

• #7   25. jun 2010 Vi bruger lidt forskelligt til vores meen nok mest arion..

Shampoo bruger vi KW medicine shampoo til de hårløse.. smiley

til de langhåret bruger vi ligen nu hery smiley

• #9   2. jul 2010 Han er begyndt at få royal canin junior nu smiley blandede det lidt med det der pedigree først men opdagede så at han ville ikke det pedigree fordi han pillede det andet fra og spiste det smiley god hund min Faxi smiley Han er helt vild med at spise gras ...samt frugter og grønsager .. er noget jeg skal passe på han ikke får af frugt og grønt eller er det ok at han spiser det han vil ?
    Og ved i vis det fås godbidder i danmark som er fremstillet af oxeliver, kartofler og havregryn eller er det noget jeg skulle prøve at lave selv ? fik det nemlig i Island og han er helt vild med det

• #11   29. aug 2010 Er det ok man lige genopliver den her tråd lidt? smiley

1. Hvilken type foder er mest "naturligt"? Vil gerne at Bella kommer over på et andet mærke nemlig.

2. Bella bliver badet i noget hormoncreme fra Dyrlægen (grundet hendes hudsygdom), men har overvejet om det mon er for hårdt for hende? Har I oplevet en shampoo der kan hjælpe mod dårlig hud? Hun får strudsecreme på bagefter. Stinker, men er super lækkert og efter vi begyndte på det, så er det blevet endnu bedre.
    På Trendsales er der en der sælger økologisk B&B hundeshampoo. Der er en med jojoba mod dårlig hud. Kunne det måske være et alternativ? Er bare så bange for dem der er fyldt med alt muligt kunstigt...

Heidi: ja og hold da op hvor kan en hund tigge når der er gulerødder på bordet! Sundere snack fåes jo ikke smiley Bella går i hvert fald helt amok hihi

• #12   29. aug 2010 Hvad med Hills, science plan? Der kan man få decideret til "sensitive skin"?

• #14   30. aug 2010 Det lyder som et godt foder. Både prismæssigt (efter hvad jeg har kunnet læse mig til) og så hvis det netop er til sensitiv hud og uden tilsætningsstoffer. Så tror jeg vi må prøve at starte på det ^^
    Er det nemt at finde i butikker?

Kommentér på:
Pleje

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce