819 visninger
|
Oprettet:
Et spørgsmål ang. LP {{forumTopicSubject}}
Jeg overvejer stadig, hvis jeg kan lærer hunden at tie stille(*gg*) at konkurrere i LP med Joy.
Men jeg skal have afklaret en MEGET vigtig ting først. Jeg mener at have læst at man, såfremt man infomere dommeren om det, gerne må lade sin hund sidde foran sig og derefter gå på plads. Fx ved indkald.
Er det korrekt husket?
Joy er jo en gammel rotte i DCH's lydighedsprogram, og det ville være rart hvis man ikke skulle ind og ænder på en noget der er så indgroet i ham, og som han gør fejlfrit hver eneste gang
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.529
Husk at der er kommet nye LP regler med virkning fra 1. august.. Blandt andet i LP1 er der et par ret seriøse ændringer
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.407
jeg har aldrig været ude i LP, så jeg vil slet ikke vide hvad ændringerne er... Hvis det da ikke var fordi de havde skrevet med en anden farve *gg* Bl.a. at det var 5 genstande i næseprøven i LP1
Jeg trænede lidt med ham nu her, og selvom jeg ikke har trænet den slags lydighed med ham længe, så var han bare super.
Jeg har jo valgt ikke at deltage i lydighedskonkurrencer i DCH, da hunden i forvejen har oprykning. Men hvad angår LP så følger oprykningen jo udelukkende hunden.
jul 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 32 Svar: 1.529
maj 2004
Følger: 28 Følgere: 31 Hunde: 5 Emner: 181 Svar: 1.407
Et spørgsmål ang. LP
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside