{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
911 visninger | Oprettet:

Et spørgsmål ang. fastedag.. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg ville bare lige høre ang. fastedag..

Når man rå-fodre er det jo vigtigt ikke at fodre på samme tidspunkt hver dag..
Lad os sige at det er Mandag og mine hunde får mad kl. 8 om morgenen, så når vi til Tirsdag og der får de kl. 17 om aftenen, så har de jo faktisk fastet i 24 timer?????

Er det sådan man lader dem få en faste dag for så har de jo det hver dag idet man skifter med tidspunkterne..

Det jeg gør er at de f.eks. får mad om mandagen, og ingenting tirsdag...
Synes bare det er sjovt at tænke over.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et spørgsmål ang. fastedag..
  • #2   28. nov 2009 Haha, det er også svært for mig..... Men jeg holder nu fast i det smiley :)

Men ret sjovt at tænke over egentlig det med de tidspunkter.

• #3   29. nov 2009 Jeg laver en hel fastedag.. giver det bare sent fredag, faster fredag, og så tidligt søndag.. det er sådan jeg har fået at vide en fastedag skal være af en barfforhandler.. Det er noget med at de pruducere insulin når mavesækken er skrumpet ind..
    Men forstår godt hvad du mener med de skiftende tider, med at der godt kan gå 24timer imellem.. men er ret sikker på det ikke er sådan det menes man skal gøre..

• #4   19. dec 2009 Hvorfor mener du det er vigtigt når man barfer, ikke at fodre på samme tidspunkt hver dag?

- er det pga fastedagen du, mener det er vigtigt (så de ikke ved hvornår maden kommer? - eller forventningen om mad kl 17 = mavesyre osv.... )

Jeg fodrer nogenlunde på samme tidspunkt, men jeg har dog heller ikke hunde, der står klar kl 17.00 for at få mad. De står først klar når jeg roder med madskålene.

• #5   19. dec 2009 Fordi de i naturen ikke spiser kl. 17.oo hver dag smiley : )

• #6   19. dec 2009 Nej, men det er jo ikke vigtigt som sådan smiley

Jeg bliver nødt til det, da jeg arbejder - og vil være sikker på der ikke sker ups'ere på gulvet. og det kan de bedst med en nogenlunde fast rutine.

Kommentér på:
Et spørgsmål ang. fastedag..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce