{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.288 visninger | Oprettet:

Hår mellem poterne ?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
igår var jeg oppe og hente min niece, sammen med Loui. Og så var der self, en masse mennesker som ville hilse på ham, og det nød ham (:
Nå men der var så en af de mænd som arbejder på SFO'en som sagde at jeg skulle klippe det hår han havde mellem poterne væk. Skal man det? han sagde at det ville kunne være skyld i at hunden går forkert?.
hvad gør i andre ?

Rikke.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hår mellem poterne ??
  • #1   15. jun 2010 hvis det er langt så klip det op til poten ... det gjorde jeg på vores , det er jo vigtigt at de ikke får svamp mellem tærene (og har de været ude i regnen og har meget når der tørre det jo ikke bare lige sådan eller får luft)

• #2   15. jun 2010 M og Familie -
    Okay (: jamen ham manden sagde at det ville kunne ødelægge deres gang..
    men så må vi jo havde fat i saksen .:b

• #3   15. jun 2010 det med deres gang hat jeg ikkelige styr på (;

• #4   15. jun 2010 Jeg har nu aldrig hørt om det med deres gang. så tror det er noget vrøvl (:
    Men det med at de kan få svamp er rigitg nom , kender mange der klipper dem hvis de har meget hår bellem poterne for at minske risikoen for svamp (:
    (jeg klipper dog ikke min )

• #5   15. jun 2010 Min far klippede altid vores gamle labrador's mellem poterne hvis det var alt for langt smiley Jeg har endnu haft behov for at gøre det på Kayla..

Men som de andre sige det, er det for at der kommer lidt mere luft mellem tærene, så der ikke er nogen risiko for svamp eller ligende.

• #6   15. jun 2010 ved godt det der med svamp osv. for det kan fx heste også få hvis de har for meget hår, der ved koden (der hvor de bukker hoven)..
    men har heller aldrig hørt det, med at det skulle gå ud over deres gang.

• #7   15. jun 2010 Ja det er rigtigt nok, det er præcis det samme som med heste smiley Men nej jeg har heller aldrig hørt det med deres gang, og min mormor som har kennel og har haft med hunde at gøre i over 30 år har heller aldrig klippede hårene mellem poterne fordi det ødelægger deres gang smiley

• #8   15. jun 2010 Det med at det går ud over deres gang, har jeg ALDRIG hørt noget om. Jeg vil vove og påstå det er en and.

Cody er den første af de i alt jeg chihuahuaer jeg har haft, hvor jeg klipper hårene under poten.

Og det er fordi det simpelthen bliver så langt. Vi har trægulv og han står meget bedre fast uden en dusk under poten.

Men husk du må ikke klippe det op imellem trædepuderne. Du må kun klippe hvis den har en dusk under poten.
    For hvis du klipper op mellem trædepoterne, så kan de tilbageværende hår stikke og genere trædepuderne.

• #9   15. jun 2010 *Cody er den første af de i alt 3 chihuahuaer jeg har haft

• #10   15. jun 2010 Hårene kan ikke ødelægge hundenes gang, det er kun hvis kløerne bliver for lange at det kan påvirker gangen og risikere at ødelægge deres ben, men så skal de også være x-tremt lange, og så lange kløer får kun "burhunde" .

• #12   16. jun 2010 hmm okay (:
    jeg har klippet noget af det hår som stak ud væk. da han er/var meget langhåret mellem "tæerne" (:

Kommentér på:
Hår mellem poterne ??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce