{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

Sheltie han søges {{forumTopicSubject}}

Ved godt at det her egentlig skulle oprettes i marked, men der var ikke ingen tilbagemelding (:

Jeg har en tric. sheltie tæve, som gerne skulle have et kuld hvalpe..
Derfor søger jeg en sheltie han som kunne tænke sig at blive far. Den skal være enten zobel eller tric, og gerne en lille sheltie, da min tæve er rimelig stor.
Den må meget gerne have gode arbejdsegenskaber og meget gerne være avlsgodkendt.. Men prøv evt at skrive alligevel selvom den ikke har papirer .. Det vigtigste er at den er sund og rask, øjenlyst og tjekket..

(:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sheltie han søges
  • #1   5. jun 2010 Jeg ville gerne hjælpe, men min hund er desværre onkel til din, og det tør jeg ikke lege med. Har du evt din hunds opdrætter med inde over? De kan nok hjælpe dig med at vælge en linie og dermed opdrætter/ejer som du kan kontakte. Så slipper du for at reklamere og vente på at nogen melder sig. Der er langt flere gode hanhunde i sheltieklubben end der er på HG smiley

  • #2   5. jun 2010 Jeg har desværre ikke rigtig kontakt til opdrætteren, og hun er heller ikke længere medlem af sheltieklubben, fordi de kom op og toppes.. derfor ville sheltieklubben ikke rigtig hjælpe med at finde en han hund, da vi snakkede med dem.

    Derfor søger jeg herinde i stedet, for at se om jeg ikke kan komme udenom sheltieklubben ..


  • #3   5. jun 2010 OK, men jeg vil stadig opfordre dig til at skrive en mail til opdrætteren. Hun burde have interesse i at hjælpe dig, ellers prøv Christina her fra gruppen - jeg ved at hun har gjort sig mange tanker omkring hanhunde til avl.

    Jeg kender kun din hunds fars side, og det er ikke til meget hjælp - ud over at du skal være klar over at hun har 16 tanter og onkler og 35 hel/halvsøskende på faderens side (nevøer/niecer har jeg ikke checket), så husk at se efter tavlen for at undgå indavl smiley

    Han er forøvrigt hvidfaktor, så hvis du vil undgå fejlfarvede hvalpe skal du prøve at styre udenom en hvidfaktor hanhund.

    Nå ja, og få hende udstillet så du kan få hende avlsgodkendt - ellers kan klubfolket ikke gøre så meget for at hjælpe dig.

    Du ønskes mange gange held og lykke med det. smiley


Kommentér på:
Sheltie han søges

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce