{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Hjælp til transport på 5 meter {{forumTopicSubject}}

Vi er kommet i problemer, da vi har et voliere i fredericia der står og venter på os. Men den er 5 meter lang og 2 meter bred. Nogen der kan hjælpe os med at få det hjem, eller kommer med nogen ideer til hvordan. Betaler selvfølgelig for den hjælp vi får smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til transport på 5 meter
  • #1   4. jun 2010 susanne ville jeg nok ikke gøre.... køre afsted med noget der bliver ca 5,5 meter højt er du klar hvor stor en bøde det kan udløse




    tina

    ta og lej en autotrailer hos shell den villle være stor nok de har ca en længde 3,5-4 meter og det ville både være det billgste og så ville det være lovligt.........


  • #2   5. jun 2010 når oki ja så kan det godt lige gå

  • #3   5. jun 2010 Da jeg solgte mine voliere, ja der var de lavet i sektioner, som blev skruet fra hinanden, det gik som fod i hose, op på en trailer og så afsted.




    Den voliere du skal købe kan den mon ikke også skilles


  • #5   7. jun 2010 Den her er også lavet i sektioner, problemet er bare at en sektion, er en hel side. Og i det her tilfælde er den ene altså 5 meter på det ene led. Men har fået det hjem nu, vi satsede og kørte det hele på en lidt mindre trailer, men var den eneste mulighed der var. Men super dejligt det endeligt er kommet hjem, og tak for hjælpen.

Kommentér på:
Hjælp til transport på 5 meter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce