1.300 visninger
|
Oprettet:
hvalpe/voksen foder {{forumTopicSubject}}
hejsa vores lille eya er nu 12m.. gammel og hun er holdt op med at spise... hun har kun spist en potion hvalpefoder på 4 dage .,.....
Men vores dyrelæge sagde for 3 måneder siden at hun så ud til at være færdig med at vokse så hvis hun holdt op med at spise meget skulle hun på voksen foder ! men !! jeg sys det er tidligt når hun kun er et år gammel??
og hva bruger i af voksen foder det jeg fandt her hvor vi bor koster sku 509kr og der står det svare til 24 dage!! :S
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 247
Noget af det vi godt kan lide hved Royal canin, er at de laver forskellige foder typer tilpasset hundens størelse, for de store har brug for noget de små ikke har.. vi plejer at bruge den til grand da noare el. sankt bernart hund.. og nogen gange schefer, det mest fordi der er lidt af det han skal bruge også, og så dufter det af mere..
Håber de kan hjælpe dig lidt
jan 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 6 Svar: 11
Det er nok lidt tidligt at gå over til voksen hvis den kun er et år
apr 2010
Følger: 1 Hunde: 4 Svar: 7
Der er flere muligheder, enten er din hund blevet træt af det foder hun får, og så vil jeg anbefale at skifte til noget andet, få gerne smagsprøver med hjem fra en dyrebutik og lad hende smage forskellige mærker så du kan se hvad der falder i hendes smag, Mine voksne hunde bliver ofte træt at et foder, så vi skifter af og til, for de kan lade det stå i rigtig mange dage hvis de ikke gider det mere.
En anden mulighed er at hun kan have ondt et sted, eller være på vej i løbetid eller ved at blive falsk drægtig hvis hun har været i løbetid inden for de sidste to måneder, Så tag en vurdering på hvad der måske kan passe på din lille pige.
MVh
Birte
hvalpe/voksen foder
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside