712 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvalpe foder -"
Hvalpe foder
Hvad kan en hvalp på 8 uger spise allerede? Kan man godt give tørfoder? Eller kan man blande det med vådfoder og tør? Hjælp er forvirret og hvor meget
Hvad kan en hvalp på 8 uger spise allerede? Kan man godt give tørfoder? Eller kan man blande det med vådfoder og tør? Hjælp er forvirret og hvor meget
Skrevet af: Akvile K - 31. jul 2016
Hvalpe foder
Hvilken slags hvalpe foder vil i andbefale? Lige nu for hun Hills.. Men gider det ikke rigtig.. På forhånd tak :)
Hvilken slags hvalpe foder vil i andbefale? Lige nu for hun Hills.. Men gider det ikke rigtig.. På forhånd tak :)
Skrevet af: Malene K - 30. maj 2014
Spar penge på din forsikring
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 938
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 66
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
så jeg begyndte at blande det, selvom at det er lidt tidligt, for omkring 1 års alderen... men så skal der jo alligevel være denne overgangsperiode hvor an blander... så det er ikke jordens undergang at jeg startede nogle måneder for tidligt.
Man skal bare passe på at det ikke bliver ALT for tidligt, for så kan hunden faktisk få vokseværk, som giver dem de samme smerte som vi har når vi har vokseværk i kroppen.
Det havde Almunia da hun var helt lille hvalp, fordi hun gik i Bergkamps mad og dermed fik vokseværk.
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 11 Svar: 66
maj 2008
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 154 Svar: 938
jan 2008
Følger: 39 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 180 Svar: 4.493
jeg ville også kontakte dr. dyr og lige hører ad eller få hjlp ved en man har tillid til i forretningen (har faktisk fundet nogle enkle rundt omkring som virkelig ved hvad de snakker om! ;0))
Men det er virkelig ikke ligegyldigt hvad man giver sin hund... om det er hvalpe, junior eller voksen...
især når de er hvalpe er det vigtigt de får det korrekte.
okt 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 29 Svar: 200
apr 2009
Følger: 2 Hunde: 1 Svar: 1
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
Hvis du vil forsætte med junior, skal du skifte nu. RC har lavet en folder om hvornår man skifter foder - den kan du få der hvor du køber dit foder...
hvalpe foder - voksen foder