{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvalpe foder - voksen foder
  • #1   3. maj 2009 Kommer vist an på racen, men omkring 1 år's alderen

• #2   3. maj 2009 men er der ikke også noget der hedder junior?

• #3   3. maj 2009 min Almunia er kun 10 måneder, men jeg har allerede givet hende halvt voksen halvt hvaplefoder i en måneds tid nu... hun gaaaaad bare ikke hendes hvalpefoder mere...
    så jeg begyndte at blande det, selvom at det er lidt tidligt, for omkring 1 års alderen... men så skal der jo alligevel være denne overgangsperiode hvor an blander... så det er ikke jordens undergang at jeg startede nogle måneder for tidligt.

Man skal bare passe på at det ikke bliver ALT for tidligt, for så kan hunden faktisk få vokseværk, som giver dem de samme smerte som vi har når vi har vokseværk i kroppen.
    Det havde Almunia da hun var helt lille hvalp, fordi hun gik i Bergkamps mad og dermed fik vokseværk.

• #4   3. maj 2009 jeg giver min 5 måneders gamle hvalp royal canin, og mener der er noget der hedder junior? hvornår skal de gå over til det?

• #5   4. maj 2009 Prøv at give din dyrlæge eller anden fagperson et kald. Det er gratis og de kan råde dig bedst i forhold til din situation. Så er man da sikker på at gøre det rigtigt smiley

• #6   4. maj 2009 jeg kender ikke til RC's produkter... jeg bruger dem ikke selv, så jeg kan desværre ikke hjælpe...
    jeg ville også kontakte dr. dyr og lige hører ad eller få hjlp ved en man har tillid til i forretningen (har faktisk fundet nogle enkle rundt omkring som virkelig ved hvad de snakker om! ;0))
    Men det er virkelig ikke ligegyldigt hvad man giver sin hund... om det er hvalpe, junior eller voksen...
    især når de er hvalpe er det vigtigt de får det korrekte.

• #7   4. maj 2009 køber Eukanuba foder hos vores dyrlæge, vores rottweiler tæve fik hvalpefoder til hun var.ca. 8 mdr. derefter juniorfoder, efter hun var ca. 12 mdr. har hun fået voksenfoder - han ser hunden hver gang vi køber foder fordi belønningen ved at købe foder er, at hun får en dejlig legetur med hans lab. han ude på marken - sådan er det at bo på landet! - meget personlig betjening må man sige.

• Mille L
    Mille L Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 2 Hunde: 1 Svar: 1
    #8   4. maj 2009 jeg skiftede fodder da min hund var ca 10 mrd da hun ikke gad spise hvalpe foderet mere og det hvalpe foder hun fik indholdte alt for meget sukker o.s.v. så blev jeg anbefalet noget der er specielt til store aktive hunde. Kan kun anbefale Arden Grange, har ikke haft så flotte og vel afballancerede katte og hund siden jeg skiftede. Arden Grange er bedere og billigere end RC, Hils o.s.v. AG er et mærke der er hentet hjem fra England og er på lige fod med RC og Hils. Der er nu forhandlere i DK. www.arden-grange.dk

• #9   4. maj 2009 Guajira - Hvis man har en hurtigtvoksende race, som er disponeret for HD, så mener jeg man slet ikke skal give hvalpefoder, men gå over på voksenfoder...
    Hvis du vil forsætte med junior, skal du skifte nu. RC har lavet en folder om hvornår man skifter foder - den kan du få der hvor du køber dit foder...

Kommentér på:
hvalpe foder - voksen foder

Annonce