{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

ØV BØV!! :-D {{forumTopicSubject}}

For en uges tid siden skulle min mor og jeg på besøg hos mors moster. Far satte os af inde i byen, så vi kunne gå resten af vejen. Jeg Ææælsker at gå inde i byen, der sker bare SÅ mange ting!!

Jeg kunne godt mærke at mor ikke var helt glad og der var mange der råbte grimme ting om mig. Der var nogle der holdt stille (i bil) for at råbe dræberhund efter mig og jeg kunne mærke at mor blev mere og mere ked af det.

Jeg kan ikke forstå hvorfor de råber efter mig. Jeg mødte mange sure hunde som både gøede og knurrede af mig, og jeg gjorde ingenting!! -Jeg har faktisk aldrig gjort nogen noget!

Jeg tror der går lang tid, før jeg kommer ind til byen og gå tur igen. Men det er også ok, jeg kan jo ikke li' når mor er ked af det.. smiley

Er der nogen af jer der har prøvet at blive tilråbt før?

Jeg synes ikke det er sjovt!
Mange slikkere Sasii..

GOD WEEKEND

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV BØV!! :-D
  • #1   24. apr 2010 Det vil jeg helt sikkert prøve!! Vi bor jo på landet, så vi går mange ture, men folk kender os herude.. Men folk i byen lader til at være onde og uvidende omkring hvor sød og lækker jeg er.. Hihi..

Jeg synes det letter lidt, at jeg ikke er den eneste.. Jeg er dog rigtig ked af at det også sker for andre..

Tak for dit svar og god weekend smiley

Kommentér på:
ØV BØV!! :-D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce