{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
578 visninger | Oprettet:

øv bøv.. {{forumTopicSubject}}

Så fik vi endelig vores vidunder hjem mandag d. 9. januar og hold da op hun er dejlig.... men weekenden efter fortæller min kæreste gennem 5 år, at han ikke har lyst til at vi skal være sammen mere.... han siger derefter at jeg jo i det mindste har hunden!!!! Så nu sidder jeg med alle de fine drømme jeg havde for min hund (stort hus, stor have osv.) og kan se at de ikke bliver til noget lige nu.. Har selvfølgelig snakket med opdrætteren, og han siger at jeg sagtens kan give hende et godt liv selvom det er anderledes end det jeg have tænkt mig, men øv hvor er det altså bare træls...
Ville egentlig ikke noget med dette indlæg, ville bare ud med det hele..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv bøv..
  • #1   19. jan 2006 Øv hvor er mænd bare dumme!!! Hvorfor kunne han ikk melde ud med sådan noget inden i skaffede jer hunden.. Mænd og deres små hjerner!!!! :O) Men du kan sagtens give vapsen et godt liv, så må i to bare hygge jer og grine af ham og tænke på hvad han går glip af... Det er jo ham der smider guld på gaden, ikk dig, husk det.. :O)

• #2   19. jan 2006 Øv Maria, det er sgu da træls - men så "meget" betyder" det jo heller ikke for hendes opvækst, hun har jo dig, så hun kommer jo ikke til at mangle noget, og man kan vel nok blive opdrætter selvom man er single, så kan man også tage alle beslutningerne selv:o)
    Men jeg er ked af det på dine vejne, for nemt er et brud aldrig.

• #3   19. jan 2006 Ej Maria.... det var synd! Det er jeg da rigtig ked af at høre. Stakkels dig, det er aldrig rart at få af vide smiley

• #4   19. jan 2006 Jeg har en ide om at han ville "købe" mig med hunden...altså at han mente at det ville blive nemmere at skulle flytte fra ham fordi jeg har hunden... men jeg har fået to kommentarer om at det da var en dejlig glad hund jeg har, så noget må jeg vel gøre rigtigt????
    men hold op hvor bliver man lige pludselig i tvivl om, om det er det rigtige man gør når man står med det alene..

• #5   19. jan 2006 Det kan jeg godt følge dig i Maria - det var også en noget beskidt handling sys jeg.

• #6   19. jan 2006 Maria, Det skal nok gå.. Det hele er bare uoverskueligt lige nu.. Men når du lige har vænnet dig til tanken om i skal være alene og er kommet på plads uden ham.. Så skal det nok gå.. :O) Bare vent du blir helt sikkert glad for du har vapsen.. :O)

• #7   19. jan 2006 Det skal du nok finde ud af Maria.... massere af kærlighed, med stadig "hårdt og kontant" (og nu mener jeg ikke slå, men bare hold fast i at den ikke må gøre de ting, du ikke vil ha HVER gang.... nej, nej, nej... hver gang) så skal det nok gå, og husk på der altid sidder nogen parate med gode råd, hvis du skulle få brug for det smiley

• #8   19. jan 2006 ja men det værste er at jeg slet ikke kan være sur på ham, for jeg kan se at han også er ked af det... men lige nu er det Kiki det handler, så jeg ikke ender op med en problemhund fordi jeg har "glemt" at opdrage hende fordi jeg er ked af det.... Fik at vide forleden af en adfærdspsykolog at især amstaffs er gode til at overtage magten på en meget tiltalende måde, så man ikke opdager det... og det er jo det sidste jeg ønsker..

• #9   19. jan 2006 Det kan jeg sagtens forstå, det er da også en rigtig lorte situation han har sat jer i. Det er død tarveligt! Det er da død hårdt at den man elsker, lige pludselig ikke vil være sammen med en længere.... og specielt når man nu har haft de drømme og håb for en "rigtig" familie, som du har.... så er det da klart det er død hårdt at skal opdrage en lille hvalp midt i alt det rod!

Men det vigtigste er at du blir ved med at sige nej, nej og atter nej, hver gang den lille vaps gør noget du ikke vil ha, hold fast i det, kærligt men bestemt, selvom det er svært og ikke mindst hårdt. Ellers kan den nemt ta "styringen" som du selv er inde på...

• #10   19. jan 2006 Hvor er det rart at i er så optimistiske... alle mine venner snakker kun om hvor meget de syntes det begrænser mig at have hund og at de syntes at jeg skal give hende til opdrætteren igen.. men fandeme nej, Kiki er MIN hund... og det hele skal sgu nok blive godt....
    Tusind tak for jeres opbakning..

• #11   19. jan 2006 Selv tak Maria.... *ss* og pøj pøj med det smiley

• #12   19. jan 2006 Gu skal du da ej levere hende tilbage, du kan jo spørge dem om de sys det kun er en "mandting" det med at have hund, det var da nogle lige venner syntes jeg, ved de ikke at man bakker op om sine venner i en sådan siuation.

• #13   19. jan 2006 Selvfølgelig skal du ikke aflevere hende tilbage - du vil få kæmpe glæde af hende og støtte... Hunde er også gode til at tude ud ved! :0) Men jeg kan også godt se det med overtagelse af magten! Men når først X er flyttet, så skal du have andet at tænke på, så du ikke sidder der hjemme og bliver trist! Og hvad er bedre end hundetræning, der findes jo både AG, LP, Vædeløb, træk, Rally osv. osv. Så et eller andet sted, kan du fise til træning hver dag - og de hvor meget din hund vil elske dig for de ting du gør med hende!

Heidi

• #14   19. jan 2006 Nemlig Heidi..... hunde er gode at græde ud ved...

lige et eksempel.... i går slog min søn mig (han er 1 år smiley og jeg lod som om jeg græd lidt.... Futte styrter over til mig og prøver at slikke mig i hovedet, puffer til mine arme.... Nåååå hvor var han sød! Jeg holdt jo straks op... og min søn smilte bare smiley

• #15   19. jan 2006 hvor er det trist det er gået sådan,meeen er du klar over hvor mange både søde og lækre fyre som du vil møde på dine lufte ture og din lille baby vil være en magnet for mange af dem,så hold endelig fast i hende*ggg*

linda...

Kommentér på:
øv bøv..

Annonce