{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

barf eller ikke barf. {{forumTopicSubject}}

Jeg har barfet min hund i 2 år nu, og har aldrig taget en bedre beslutning. Det kan godt være hun har lidt tynd og hård mave en gang imellem, men det beviser jo kun at hun ikke får det samme mad hele tiden.
For 9 mdr sidne fik en en indsprøjtning mod tarminfiktion, med de følger at hun fik hot spot. Det fik hun så behandling for, og kom fint igennem det. Noget tid efter fik hun ved et tilfælde en godbid " rød, rund med et huld i " (ingen mærker nævnt) Hun begyndte derefter at få lidt hot spot, men det stoppede hurtigt igen, da hun ikke fik flerer " godbidder"
For 3 dage siden fik hun en halv godbid af samme førnævnte, 2 dage efter kan jeg se den samme betændelsesligende hot spot dannelser.
Bare en lille historei for hvorfor jeg vælger min hunds fodder med omhu.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barf eller ikke barf.
  • #1   9. apr 2010 Helt enig. Siger ikke at tørfodder er dårligt slet ikke, hvis hunde trives på det er der jo fint. Kan godt se jeg nok skulle have lavet overskriften om. ved bare ikke lige hvordan jeg gør det...

• #3   9. apr 2010 de små runde røde godbidder med hul i midten smiley er en delikatesse her i huset, men her er ingen med allergi, så alle 3 tåler dem. Dog får de det også kun en sjældent gang når der skal trænes intensiv på noget, for de vil gøre alt for disse runde røde "med hul i midten" godbidder smiley

MEN, de får primært tørret rå guffer, der er nemlig ikke korn og anre tilsætningsstoffer i (såsom de gode smagsstoffer som jo gør dem så populære blandt hunde)

Mvh
    Anette

• #4   9. apr 2010 De er er goe de der røde runde med hul i midten, hunden elsker dem, men får han for mange, så begynder han og klø og han er ellers ikke allergihund.
    Så lige som hos Anette er det kun en gang i mellem de bliver givet og hvis vi skal lave noget særligt ;). Men har nu fundet andet han er lige så vild hvis ikke mere med smiley

• #6   9. apr 2010 Jeg vil måske lige tilføje at jeg ikke bruger den "originale" F....., jeg køber den billige i aldi, men de ligner de "originale" på en prik.

Mvh
    Anette

• #7   9. apr 2010 Frolic er da nok noget af det værste..

• #8   9. apr 2010 Mine hunde kan lide de der røde med huller i...
    De får dem så kun som trænings godbidder men blandet med 3 - 6 forskellig andre gode sager så de aldrig ved hvilken guf de får..

MEN hjemmelavet tørret lever i ovnen tror jeg slå det hele også de røde med huller i...
    ( = Gad vide om det er røde vanilla kranse, de taler om ?? ) >:o))))

Til gengæld har jeg læst flere tråde omkring de røde herinde hvor folks hunde spiser deres afføring bagefter hvis de har fået mange.
    Bl.a fordi de ikke kan optage det så når det kommer ud dufter det dejligt og kan åbenbart "lige køre igen "

• Henriette S
    Henriette S Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 118
    #9   10. apr 2010 Vi prøvede også en gang at give vores hund nogle godbidder af et anerkendt mærke købt hos dyrlægen og kort tid efter fik vores hund et stort, væskende hot spot.

Så nu køber vi kun godbidder hos vores barfforhandler, hvilket til gengæld også er et hit!

• #10   10. apr 2010 Før Ace fik indsprjøtningen for dårlig mave, fik hun også de små røde til træning. De kan jo deles i 4 hi hi. Man det er som om hun er blevet mere overfølsom efter hun har været syg.
    Men se på den positive side. Det er da godt jeg kan se der sker noget udvordes og ikke indvordes. Det ville jo ikke være godt.

• #12   10. apr 2010 Hej Michelle
    du billeder vil vi da gerne se.... Det bliver dejligt for din hund at prøve

• #14   12. apr 2010 www.randers.rigtighundemad.dk/
    Har bare googlet det.
    Rigtig god fornøjelse...

Kommentér på:
barf eller ikke barf.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce