{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.592 visninger | Oprettet:

Barf og kalk {{forumTopicSubject}}

jeg har barfet i ca. 1,5 år,prøver at gøre det så varieret som muligt--
Nu ligger det jo sådan at der skal mere end en til at gøre det varieret,det kræver jo også at hunden vil spise det og det er der filmen knækker for den ene af mine hunde,ben og brusk er i perioder OVERHOVEDET ikke sagen," nej tak mor...Så vil jeg ikke have noget at spise "og det kan han så opretholde i op til en uge,jeg er mør inden og så får han da noget andet og JA,han er meget forkælet.
Er der nogen der kan anbefale et kalk tilskud til de perioder hvor han ikke synes at ben og brusk er sagen ???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barf og kalk
  • #1   23. mar 2010 Du kunne købe kalkpiller på apoteket.

De kan evt knuses og blandes i det kød han får smiley

• #3   23. mar 2010
    Enig PiaH - Kalktilskd er total forbudt hos mine hunde. Det er kun den drægtige tæve der får det op til fødslen for at undgå kalkchok.
    Kalktilskud kan gøre meget mere skade end gavn. Og tilskud bliver ikke udskilt naturligt via afføring ligesom ben gør. Det ophober sig istedet.

• #5   23. mar 2010 kalk hos os er = kyllingehals,økohøne og andre produkter fra Rigtighundemad med knogler og brusk+ lammeknogler,hans mor er altid med på den værste,men Aslan er ikke altid oppe på dupperne til det,jeg ved fra "gamle dage"at der er noget med mælkesur kalk+ fosforsurt kalk i et eller andet forhold som hunde kan optage,men udviklingen må da fundet på noget andet og mere=bedre??

Kommentér på:
Barf og kalk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce