{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Hej alle GD folk {{forumTopicSubject}}

Jeg er ny i gruppen og osse ny mht GD. Så jeg søger vejledning til hvor meget min hund bør tage på. Har læst mig frem til at det hellere må gå for langsomt end for hurtigt, da det skader knoglerne. Men har osse læst at en GD kan tage 3 kg på i løbet af en uge? Findes der et vægtskema jeg evt ku studere? Jeg kigger jo selvfølgelig på andres profiler herinde for vil jo gøre alt for at holde min hund sund.

Mvh Jeanette.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hej alle GD folk
  • #1   2. mar 2010 Hej Jeanette
    Jeg er også ny gd-ejer, og kan sagtens følge dig i din bekymring om deres hurtige vækst.
    Vores Soffi har også præsteret at tage 3 kg på på en uge, men gennemsnittet ligger nok på ca 2 kg. Hun er nu snart 14 uger, og du kan se hendes vægtskala på hendes profil. Om det er et normalt forløb, tør jeg ikke sige noget om, det må mere erfarne ud i racen hjælpe dig med.
    Håber på alt det bedste for dig og din smukke hund - jeg hopper lige forbi profilen og lægger en høj ;o)

• #2   4. mar 2010 Hej Anette
    Tusind tak for svar smiley Jeg har luret på din Soffis vægtskala...har sendt en pb til dig med endnu flere spørgsmål smiley og en høj er osse sendt...

• #3   4. mar 2010 Tak - og jeg har skam svaret...... Men husk, jeg er også førstegangsejer af denne dejlige race, så der er mange med betragtelig meget mere erfaring og forstand på racen.....

Kommentér på:
Hej alle GD folk

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce