{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.138 visninger | Oprettet:

Hjælp søges til Barf-start.. {{forumTopicSubject}}

Hej der ude..
Jeg har en MEGET kræsen Buller (Amy)
Hun spiser kun hendes foder hvis hun får madrester eller lignende i .. Og syns efterhånden det er ret træls.. Jeg har efter lidt overvejelse besluttet at prøve med Barf.. Man hører jo ikke andet end godt om det..

MEN jeg aner jo intet om det..

Hvor meget/lidt, hvad, hvordan og hvorledes gør man.. Jeg har fiundet 7 kg jeg kan købe billigt, der indeholder:

oksekød med grønt
oksekød groftskåret.
oksebrystben
kalun

Der ud over har jeg selv mulighed for rå kyllingkød da jeg har et familiemedlem der arbejder på kyllingslagteri..

Men hvilke andre ting skal jeg bruge? Og kan man evt. finde opskrifter til en fransk på 7-8 kg..

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.. smiley På forhånd 1000 tak.. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp søges til Barf-start..
  • #1   23. feb 2010 Prøv at kigge her i gruppen, der er oceaner af tråde, der omhandler lige netop det du efterspørger smiley

Kan dog sige, at du helt sikkert skal ud og have fat i noget mere - oksekød og diverse ting lavet af okse er ikke nok variation smiley

• #2   24. feb 2010 Jeg er klar over jeg skal bruge andet end det jeg har købt.. smiley Jeg har set flere steder at man kan købe poser hvor der er grønsager og vitamin/olier i, kan det anbefales? har set der er en forhandler i nærheden af hvor jeg bor.. Så jeg tror jeg køre der ud en dag.. Skal man forresten holde sig fra at give andre ting.. som hundekiks og madrester. fx. fra aftensmaden.. ? Så man kun holder sig til Barf..

• #3   24. feb 2010 Jah okay.. det jo så ik fordi hun ik kan tåle hundemad.. hun gider bare ik spise det.. jeg ønsker sådan at hun spiser med det samme.. pt. spiser hun kun hvis hun er virkelig sulten.. eller hvis hun får noget sovs eller lignende i foderet..

Kommentér på:
Hjælp søges til Barf-start..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce