Hårtab i løbetid, ved hals? {{forumTopicSubject}}
Heej alle Chi folk
Jeg ved at der før hen, har været en tråd omkring hårtab og løbetider.. Og jeg har selv erfaret fra sidste løbetid at der kan forekomme hårtab omkring tændinger og mave - og at dette er ganske normalt - meen, er det noralt at de kan have et hårtab ved halsen, altså faktisk der omkring hvor halsbåndet sidder eller er det måske selve halsbåndet??
Det er ikke fordi hendes halsbånd strammer eller er for lille, kan have tommelfingeren imellem.. Men hun har fået en ret skaldet plet der.. Og jeg undre mig da lidt??
Andre med denne slags erfaring?
Der udover, har Fie utrolig tit små knuder/nullermænd i håret ved ørene om morgen, hihi - griner lidt af dette, hun sover nemlig en del i løbetiden her, men mon hun sover for godt og tungt, med de små hårknuder, hihi Synes bare det var så sødt i morges, da jeg for 4. dag i træk, kunne trække mindst to sammen fnullrede kuder ud
God aften til alle
nov 2006
Følger: 54 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 103 Svar: 4.035
og hvor sidder pletten?
er pletten rund? ca. på str. med en 2 kroner eller en 5 krone?
aug 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
Det er nok hen af en 5kr., den er nemlig ret stor Men synes bare overhoved ikke jeg har hørt om det før, ved halsen.. Men det er når hun har hovedet oprejst man rigtig lægger mærke til det.. Og ja, den er rund?
Hårtab i løbetid, ved hals?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside