{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  farvel min kære charmer
  • #1   8. feb 2010 Det gør mig ondt.. Men synes det er den helt rigtige beslutning du har taget... Mange tanker fra mig..

• #2   8. feb 2010 det gør mig ondt for dig....hvad var der i vejen med den??

• #3   8. feb 2010 hun havde fået konstanteret hd i svær grad sidste år, plus hun havde løs pattela og en gen fejl, der gjorde at hun tabte tænderne, nu var hun begyndte at mistrives rigtig meget og havde meget ondt og med så mange problemer var det ikke det værd at blive ved med smertestillende da hun betød meget for mig var jeg nødt til at træffe beslutningen om at det ikke længere var værdigt at lade hende leve, da hun ikke mere havde glæde ved at gå tur eller noget andet

• #4   8. feb 2010 Det er vidst ikke det rette sted at peje fingre af diverse kenneler... der er jo mange forskellige gener inde over..

• #5   8. feb 2010 Det er jo nok fordi mange køber hos kaltoft.. Og hvorfor gør de mon det??
    Hunde der ikke er i orden kommer ikke i avl hvis man er seriøs med det man laver.. Men ville da bestemt ønske at der kommer nogle flere sundhedskrav.. Det nytter jo bare ikke at det kun er hos DKK det sker.. Charmer er jo ikke en DKK hund.... Så det bør jo være ved alle klubber

• #6   9. feb 2010 den kennel hun stammer fra er siden jeg købte hende røget ud af dru, dhl og er nu i et slesvigholstein forbund og dengang jeg klagede til hende sagde hun at det kunne hun ikke tage sig af hun ville fortsat avle med charmers forældre. min holdning er at hvis man først er røget ud af et forbund så burde det ikke være muligt at kunne få kennelstatus med stamtavlerr

• #7   9. feb 2010 Er helt enig med dig.. !

• #8   9. feb 2010 hej Helen
    det gør mig ondt med din hund.....kan ikke helt læse mig frem til det men havde du købt din hund hos Kaltoft

• #9   9. feb 2010 Yanko blev fjernet fra avl med det samme de opdagede der var et problem.. Diskus er jo ikke en arvelig sygdom.. Så den holder bestemt ikke. Synes bare ikke det er i orden at hænge folk ud på den måde.. Alle har ret til deres mening men derfor behøver vi jo ikke at pege fingre.. For så kunne jeg da bestemt også komme med nogle ting.. Meeen dem holder jeg fra mig selv.. Og nu er denne hund jo ikke en kaltoft hund men en greenland og der er også Casmir i den så tror ikke man bare skal antage det stammer fra Kaltoft..

• #10   9. feb 2010 Kender ikke noget til at han skulle bruges et andet stede og tvivler på at kaltoft ved det. Men ligemeget hvad så er den måde du siger tingene på ikke særlig pæn-..,. Og dem der bruger kaltoft hunde til videre avl bringer jo deres gener videre.. Er de så også nogen man skal passe på eller hvad mener du om det????

• #11   9. feb 2010 Jeg har bragt generne videre og de hvalpe der er kommet ud af det fejler intet.... NEJ vi bliver ikke enige....

• #12   9. feb 2010 Hvorfor?? Folk vil da sikkert blive glad for alt din viden...

• #13   9. feb 2010 okay......

• #14   9. feb 2010 jeg har købt min hos kennel greenland og hun burde ikke have lov til at avle hunde mere nogen har selvfølgelig været i orden, men jeg ved at hun røg ud af dru på grund af at hun ikke følge reglerne for hd undersøgelse af hendes andre racer og jeg mener at hun er ejer af charmers far men er ikke sikker

• #15   12. feb 2010 Måske skulle man lige slå et par ting fast af hensyn til nye hvalpekøbere: Kennel Kaltoft er en seriøs DKK-kennel, der laver rigtig gode hunde. Casmier og Greenland bør man holde sig langt fra. De er heller ikke anerkendt af DKK.

• #16   12. feb 2010 greenland skal man ihvert fald holde sig fra og de er som sagt smidt ud af flere avlsforbund

• #17   12. feb 2010 Lige præcis....!!!!

Kommentér på:
farvel min kære charmer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce