Ny hund :-) {{forumTopicSubject}}
Jeg er nødt til at dele dette med jer
Jeg har jo lille Freja på knap et år. Hun blev uventet alene-hund i efteråret.
Nu har jeg fundet selskab til hende - en lækker lille sheltie-dreng, Charlie, som kommer hjem på fredag. Jeg har brugt et par måneder på at blødgøre manden, samtidig med at jeg har brugt tiden til at finde 'HUNDEN' som passer til os og til Freja (og så gør det jo ikke noget at han også er lidt pæn at se på :-)...)
Vi var oppe og besøge ham i går, incl. Freja, som var supercool. Hun tumlede runde med 5 sheltie-hvalpe på 7/8 uger, som om at hun aldrig havde bestilt andet.
Det så nærmest ud som om at hun og Charlie kiggede hinanden ud. De fulgtes rundt i køkkenet, når hun gik, gik han efter og omvendt. Det var så sødt.
Så vi glæder os her i familien - nu bliver der snart liv og glade dage igen.... det fedeste ved at have sheltie, er nemlig at have 2 af dem
Charlie bliver oprettet herinde når han kommer hjem og jeg får taget lidt flere billeder af ham, lige nu har jeg nærmest kun hvor han sidder på skødet.... og det bliver en smule ensformigt at se på
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.354
Må man spørge hvilken opdrætter han kommer fra?
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 95
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
Tillykke med jeres lille Charlie! Hvor er det skønt for jer :o)
dec 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 469 Svar: 4.721
Jeg vil selvfølgelig også sige stort tillykke, og det er da godt at høre at Freja er så glad for små vapser. Det er jo ikke alle Sheltier der er lige begejstret for de små
jul 2009
Det bliver så fedt, at få ham hjem.... han er bare så sød, og har, iflg. en erfaren opdrætter (Christinas), så meget potentiale, så jeg glæder mig helt vildt til at komme ud og vise ham frem.
Bente - jeg kan godt forstå at du gerne vil have en mere... det er bare en super hundetype
Christina - jeg er bare så stolt af Freja. hun tøvede i noget der ligner 5 sek. hvorefter hun gik ind i flokken som om hun boede der. Det var altså fedt - særligt i betragtning af hvad hun har været igennem Hun har simpelthen et temperament, der siger 'spar to' til det hele - dejligt
dec 2006
Glæder mig til at se hvad Linda siger til sådan en håber hun kan møde ham som meget ung for vil gerne se hvordan hun reagere med små hvalpe Hvis du har lyst?
jul 2009
apr 2009
Følger: 25 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 33
glæder mig til at se ham herinde
jul 2009
Det går simpelthen så fint - Freja tumler rundt og leger med ham, irettesætter ham blidt, hvis han er for fræk og passer i det hele taget på ham Samtidig viser hun ham den store verden udenfor aka haven.... Han synes at sne er noget mærkeligt noget, men alligevel er det sjovt at hoppe rundt i.
Charlie er netop blevet oprettet herinde, hvis i har lyst til at se et par billeder af den lille fyr
dec 2006
Dejligt at høre at det går godt og at Freja er så sød ved ham.
Ny hund :-)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside