{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.067 visninger | Oprettet:

Ny hund :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg er nødt til at dele dette med jer smiley

Jeg har jo lille Freja på knap et år. Hun blev uventet alene-hund i efteråret.

Nu har jeg fundet selskab til hende - en lækker lille sheltie-dreng, Charlie, som kommer hjem på fredag. Jeg har brugt et par måneder på at blødgøre manden, samtidig med at jeg har brugt tiden til at finde 'HUNDEN' som passer til os og til Freja (og så gør det jo ikke noget at han også er lidt pæn at se på :-)...)

Vi var oppe og besøge ham i går, incl. Freja, som var supercool. Hun tumlede runde med 5 sheltie-hvalpe på 7/8 uger, som om at hun aldrig havde bestilt andet.
Det så nærmest ud som om at hun og Charlie kiggede hinanden ud. De fulgtes rundt i køkkenet, når hun gik, gik han efter og omvendt. Det var så sødt.

Så vi glæder os her i familien - nu bliver der snart liv og glade dage igen.... det fedeste ved at have sheltie, er nemlig at have 2 af dem smiley

Charlie bliver oprettet herinde når han kommer hjem og jeg får taget lidt flere billeder af ham, lige nu har jeg nærmest kun hvor han sidder på skødet.... og det bliver en smule ensformigt at se på smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hund :-)
  • #1   8. feb 2010 Mange gange tillykke med fundet! Ih, det kan jeg godt misunde dig smiley
    Må man spørge hvilken opdrætter han kommer fra?

• #2   8. feb 2010 Ja det må du da - han kommer fra Kennel Stelter i Mariager. De har tidligere udelukkende gjort i Collier, men har lige nu deres 2 første kuld sheltier

• #3   8. feb 2010 Uh, nu bliver der prikket gevaldigt til min misundelse... Jeg må kun holde én hund her, hvor jeg bor, men overvejer at søge dispensation, for jeg vil også SÅ gerne have en sheltie mere!

Tillykke med jeres lille Charlie! Hvor er det skønt for jer :o)

• #4   8. feb 2010 Uhhh Lotte..! Jeg GLÆDER mig til at se ham smiley

Jeg vil selvfølgelig også sige stort tillykke, og det er da godt at høre at Freja er så glad for små vapser. Det er jo ikke alle Sheltier der er lige begejstret for de små smiley

• #5   8. feb 2010 Vi takker smiley

Det bliver så fedt, at få ham hjem.... han er bare så sød, og har, iflg. en erfaren opdrætter (Christinas), så meget potentiale, så jeg glæder mig helt vildt til at komme ud og vise ham frem.

Bente - jeg kan godt forstå at du gerne vil have en mere... det er bare en super hundetype

Christina - jeg er bare så stolt af Freja. hun tøvede i noget der ligner 5 sek. hvorefter hun gik ind i flokken som om hun boede der. Det var altså fedt - særligt i betragtning af hvad hun har været igennem smiley Hun har simpelthen et temperament, der siger 'spar to' til det hele - dejligt

• #6   8. feb 2010 Ja hun er en meget uadvendt hund smiley Og alligevel synes jeg at hun på nogle punkter har samme temperament som Sonja.

Glæder mig til at se hvad Linda siger til sådan en smiley håber hun kan møde ham som meget ung for vil gerne se hvordan hun reagere med små hvalpe smiley Hvis du har lyst?

• #7   9. feb 2010 Christina - Det kan vi sagtens finde ud af smiley

• #8   9. feb 2010 uhu stort tillykke! smiley
    glæder mig til at se ham herinde smiley

• #9   14. feb 2010 Så er Charlie kommet hjem (i fredags) og er ved at vænne sig til os, vore born og selvfølgelig Freja.

Det går simpelthen så fint - Freja tumler rundt og leger med ham, irettesætter ham blidt, hvis han er for fræk og passer i det hele taget på ham smiley Samtidig viser hun ham den store verden udenfor aka haven.... Han synes at sne er noget mærkeligt noget, men alligevel er det sjovt at hoppe rundt i.

Charlie er netop blevet oprettet herinde, hvis i har lyst til at se et par billeder af den lille fyr smiley

• #10   14. feb 2010 Hvor er han lækker! Ham glæder jeg mig til at møde smiley

Dejligt at høre at det går godt og at Freja er så sød ved ham.

Kommentér på:
Ny hund :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce