Min Chihuahua er vanvittigt!!!! {{forumTopicSubject}}
Åh nej.. Så skete det! En tæve meget meget meget nær vores bolig er i løbetid og nej hvor er Maldini en pestilens!
Han kan slet ikke styre sig. Han går og piber, hyler som en ulv og vandre uroligt rundt. Generelt er han utrolig pivet af sig.. Det er til at blive sindsyg af!
Ikke nok med det..
I nat "vågnede" Maldini og bestemte sig for at løbe rundt som en sindsyg, hoppe rundt i sengen, gå, pibe og hyle. Han prøvede på at hoppe ud af mit lukkede vindue i soveværelset til sin udkåren (vi bor på 1.sal), men kan jo sjovt nok ikke nå derop.
Nogen der vil ha' en dame-skør hanhund?!? Hehe..
De damer siger jeg bare.. tsk tsk!
Mvh. En utrolig træt mennske mor *ss*
Ps. Trængte lige til at "bagtale" min hund
aug 2009
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 306
aug 2009
aug 2009
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 129 Svar: 2.654
apr 2008
Følger: 17 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 489
aug 2009
Han kigger meget på "den lille røde" når den kommre frem.. HÆHÆ! Ser på mig for at sige.. "hvad er det, mor?"
Håber på vi kan få en nattesøvn uden dameflip.. (krydser fingre)
aug 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 884
To tæver i løb, JA TAK! Min veninde har så pænt planlagt at tage 17 dage til Thailand - hvor sjovt, at hendes hund gik i løb, dagen før den blev afsat her + min egen lille dame er gået i løb tre dage efter
Vi kan evt. lave en bytter, Sanne - du får to damer i løb, og jeg låner din dameglade mandse er det ik win/win?
Held og lykke med ham de næste uger
En lille bagtaler om de to tæver, herfra også fantastisk tråd
God aften:-)
apr 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 1.103
Jeg føler med dig, har selv været der:o)
Men jeg tror jeg kan berolige dig med at det bliver bedre med tiden, sådan er det i hvert fald her, hvor Guincho nu er 11 mdr.
Han er blevet langt bedre til at abstrahere, og ikke tage følelserne med sig udefra gaden og ind i huset...eller også er jeg måske blevet bedre til at aflede hans opmærksomhed, og aktivere med andre ting der optager ham:o)
Dog er jeg spændt på hans reaktion til foråret når genboens dejlige tæve kommer i løb, for hun bor dælme tæt på!
aug 2009
Stina L - Hehe, ja det er en vidst det man kalder en win-win situation hæhæ..
Vivian - Takker! Jeg håber også min bliver bedre til at håndtere de damer Gerne snart, hurtigt NU! hæhæ.. Intet kan destrahere ham ikke engang en rå kyllingehals, som han elsker! :S Han er sååå hjælpeløs ligenu
apr 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 1.103
Noget der har hjulpet her, er at jeg simpelthen ikke giver ham lov til at følge sporet af en højløbsk tæve mere, på vejen hvor vi bor. Han får ikke lov til at fordybe sig i følelsen. Jeg vender om og går en anden vej, nu hvor jeg har lært at se hans signaler at kende.
Og at hilse på en højløbsk tæve er totalt udelukket, igen, hvis det er tæt på hvor vi bor. Det lod jeg ham ellers gøre førhen, hvor dum kan man være:o)
Er det nede i byen eller at andet sted, tror jeg godt at jeg fremover tør lade ham hilse på en løbetidstæve, for jeg tror at han godt kan abstrahere fra det når han kommer hjem.
Når det var slemt her (den ene højløbske tæve i nærområdet afløste den anden, der var en hel måned hvor han var udenfor pædagogisk rækkevidde) gjorde jeg tit det at jeg cyklede et helt andet sted hen og gik tur med ham. I stedet for at lukke ham ud på vores eget fortov, hvor tæverne passerede for at komme hen til gåtursområdet for enden af vores vej.
Jeg brugte også at nusse ham på brystet, det fik ham tit til at falde til ro og ligefrem i søvn sommetider. Jeg mener det udløser endorphiner.
aug 2009
Min Chihuahua er vanvittigt!!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside