{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.442 visninger | Oprettet:

Min Chihuahua er vanvittigt!!!! {{forumTopicSubject}}

Åh nej.. Så skete det! En tæve meget meget meget nær vores bolig er i løbetid og nej hvor er Maldini en pestilens!

Han kan slet ikke styre sig. Han går og piber, hyler som en ulv og vandre uroligt rundt. Generelt er han utrolig pivet af sig.. Det er til at blive sindsyg af!

Ikke nok med det..

I nat "vågnede" Maldini og bestemte sig for at løbe rundt som en sindsyg, hoppe rundt i sengen, gå, pibe og hyle. Han prøvede på at hoppe ud af mit lukkede vindue i soveværelset til sin udkåren (vi bor på 1.sal), men kan jo sjovt nok ikke nå derop.

Nogen der vil ha' en dame-skør hanhund?!? Hehe..

De damer siger jeg bare.. tsk tsk!

Mvh. En utrolig træt mennske mor *ss*

Ps. Trængte lige til at "bagtale" min hund smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min Chihuahua er vanvittigt!!!!
  • #1   4. feb 2010 Haha ja det er rigtigt, men mutter her er ved at blive sindsyg! Især når han får sine "dame-flip" midt om natten.. Gaaaab smiley

• #3   4. feb 2010 Christina F - åh tusind tak.. hehe.. Jeg kan ikke vente til det er overstået smiley smiley

• #4   4. feb 2010 Charlotte.. Det tør jeg slet ikke tænke på!! såååk.. Hehe..

• #6   4. feb 2010 Chico tænker kun med én ting lige nu, Chili er nemlig også i løb. Han hopper og danser, piver og skriger og skaber sig helt tosset

• #7   4. feb 2010 Puha - det kender vi desværre godt til herhjemme.. Sarwin er også begyndt at kunne dufte noget igen...

• #8   4. feb 2010 Vi har lige været ude at gå en meget laaaaang tur, da Maldini ikke kunne koncentrere sig om at gå op toilettet :S og jeg sidder nu og studerer ham lidt.. Hold kæft han er tosset! han må ha' taget speed i smug!

Han kigger meget på "den lille røde" når den kommre frem.. HÆHÆ! Ser på mig for at sige.. "hvad er det, mor?" smiley

Håber på vi kan få en nattesøvn uden dameflip.. (krydser fingre) smiley

• #9   4. feb 2010 Han hunde, som mandemennesker?? smiley
    To tæver i løb, JA TAK! smiley Min veninde har så pænt planlagt at tage 17 dage til Thailand - hvor sjovt, at hendes hund gik i løb, dagen før den blev afsat her + min egen lille dame er gået i løb tre dage efter smiley
    Vi kan evt. lave en bytter, Sanne smiley - du får to damer i løb, og jeg låner din dameglade mandse smiley er det ik win/win? smiley
    Held og lykke med ham de næste uger smiley
    En lille bagtaler om de to tæver, herfra også smiley fantastisk tråd smiley
    God aften:-)

• #10   5. feb 2010 Velkommen i klubben!
    Jeg føler med dig, har selv været der:o)

Men jeg tror jeg kan berolige dig med at det bliver bedre med tiden, sådan er det i hvert fald her, hvor Guincho nu er 11 mdr.

Han er blevet langt bedre til at abstrahere, og ikke tage følelserne med sig udefra gaden og ind i huset...eller også er jeg måske blevet bedre til at aflede hans opmærksomhed, og aktivere med andre ting der optager ham:o)

Dog er jeg spændt på hans reaktion til foråret når genboens dejlige tæve kommer i løb, for hun bor dælme tæt på!

• #11   5. feb 2010 Jeg kan høre på det hele, at jeg er lidt af et tudefjæs smiley Hehe.. Jeg syntes godt nok det er hårdt, så er det lige før man overvejer kasteration smiley

Stina L - Hehe, ja det er en vidst det man kalder en win-win situation smiley hæhæ.. smiley

Vivian - Takker! Jeg håber også min bliver bedre til at håndtere de damer smiley Gerne snart, hurtigt NU! hæhæ.. Intet kan destrahere ham ikke engang en rå kyllingehals, som han elsker! :S Han er sååå hjælpeløs ligenu smiley

• #12   5. feb 2010 Det er skidehårdt, ingen tvivl om det.

Noget der har hjulpet her, er at jeg simpelthen ikke giver ham lov til at følge sporet af en højløbsk tæve mere, på vejen hvor vi bor. Han får ikke lov til at fordybe sig i følelsen. Jeg vender om og går en anden vej, nu hvor jeg har lært at se hans signaler at kende.

Og at hilse på en højløbsk tæve er totalt udelukket, igen, hvis det er tæt på hvor vi bor. Det lod jeg ham ellers gøre førhen, hvor dum kan man være:o)

Er det nede i byen eller at andet sted, tror jeg godt at jeg fremover tør lade ham hilse på en løbetidstæve, for jeg tror at han godt kan abstrahere fra det når han kommer hjem.
    Når det var slemt her (den ene højløbske tæve i nærområdet afløste den anden, der var en hel måned hvor han var udenfor pædagogisk rækkevidde) gjorde jeg tit det at jeg cyklede et helt andet sted hen og gik tur med ham. I stedet for at lukke ham ud på vores eget fortov, hvor tæverne passerede for at komme hen til gåtursområdet for enden af vores vej.

Jeg brugte også at nusse ham på brystet, det fik ham tit til at falde til ro og ligefrem i søvn sommetider. Jeg mener det udløser endorphiner.

• #13   6. feb 2010 Jeg tror jeg vil prøve at gå andre veje når han bliver fanget af en god duft smiley God ide.. Dumt jeg ikke havde tænkt på det, da det er logisk smiley hehe.. Ja, jeg nusser ham os så han falder i søvn, men han er meget meget træt her for tiden for han kan ikkefalde til ro.. De damer smiley

Kommentér på:
Min Chihuahua er vanvittigt!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce