1.151 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Min chihuahua er stadig syg. Min chihuahua er stadig syg.

For en uges tid siden, skrev jeg indlæg herinde omkring min chihuahua som var syg http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/548519-syg_chihuahua_).

Ved vores første besøg hos dyrelægen, blev hun tjekket fra top til bund. Hun fik taget temperatur som lå på 39,9. Hun fik taget blodprøver som skulle tjekke for infektioner og flåtbårende ting - disse prøver viste ingenting, udover lidt forhøjet infektions tal (vist noget med de hvide blodlegemer) - derfor blev vi sendt hjem med noget febernedsættene medicin og noget mod det lidt forhøjet tal, dette skulle hun tage i en 10 dages tid.

Men desværre blev intet bedre i løbet af de dage - og efter snak med dyrelægen, var det næste skidt så at tjekke for hjerte-lunge orm. Dette fik vi så svar på idag, og den er negativ.

Nu står jeg her, og ved snart ikke mere. Vi har aftalt at se an om en uge. Men Kayla render stadig rundt med feber, de skifter mellem 38,5 og 39. Hun er uoplagt og 'slasket', sover og drikker meget. Hun har i lang lang tid nu ikke været sig selv, hun er begyndt at knurre af mine forældre når de fx. vil flytte hende fra et sted hun ligger eller i andre siturationer - hun kan slet ikke være uden mig, bare jeg går på toilettet, står hun og piber og skraber på døren, og alt dette er bare slet ikke den samme hund mere.

Jeg ved bare der er noget galt med min hund, og som sagt har hun i snart nogen måneder ikke været sig selv - og det at dyrelægen ikke kan finde ud af hvad det er, har fået mig til at begynde at tænke hvor meget jeg skal lade hende gå igennem, og hvor længe jeg skal lade hende gå og havde det sådan og 'være syg' uden at vide hvad det skyldes? smiley

Årh ha. Det er ikke sjovt..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min chihuahua er stadig syg.
  • #1   27. jun 2013 Hvordan er appetitten? Og aktivitetsniveauet? Det kunne tyde på der også er smerter, når hun er begyndt at knurre. Hvilke ting er hun præcist tjekket for? Jeg var taget til en anden dyrlæge, hvis det var min hund.....

• #2   27. jun 2013 Øget tørst kan skyldes en række ting. Fx sukkersyge, nyreproblemer, blærebetændelse, livmoderbetændelse, men mon ikke hun er tjekket for det?

• #3   27. jun 2013 Appetitten går meget op og ned, nogen dage vil hun knapt nok røre sin morgenmad og har det liggende hele dagen - og andre dage hopper hun rundt fordi hun gerne vil havde mad.
    Og ja, det samme gælder også hende aktivitektniveau. Nogen dage, er hun som jeg har skrevet utrolig træt og sover rigtigt meget og når man fx. tager hende op er hun helt 'slasket' og gider ikke rigtigt noget - og andre dage, er hun helt på toppen og vil gerne lege med andre hunde og tonser rundt?

Men ja, hun er også bare tjekket igennem for om der evt var noget med hende ben/knæ og mave - hvor dyrelægen heller ikke fandt noget.

• #5   27. jun 2013 Problemer med tænder/tandkød kan give feber og forhøjede infektionstal. Er de blevet tjekket grundigt?

• #6   27. jun 2013 Lykke B: Hun er tjekket for dette også.

Lotte D: Hun fik for få uger siden, ordnet og renset tænder da hun skulle have trækket end tand ud - så dette skulle også gerne være tip top.

• #7   27. jun 2013 Hvis hun har fået en tand trukket ud kan der være gået betændelse i. Ville altså lige få det ekstra undersøgt.....

• #8   27. jun 2013 Puha lyder bare slet ikke godt hverken for dig eller hunden.... Der er ikke noget være end når ens lille hund er syg! Håber hun snart får det bedre så I kan få lidt ro

• #9   27. jun 2013 Ikke for at gøre dig forvirret, men dyrlægen har fortalt dig at det ikke er altid prøven er positiv, selvom hunden er smittet med hjerte lungeorm. ikke?

• #10   27. jun 2013 Nej det har hun ikke sagt - men så er det da ikke nemt, at finde ud af om ens hun er smittet eller ej, hvis man ikke kan vide sig sikker på prøverne?

• #11   28. jun 2013 nej. Desvære

Kommentér på:
Min chihuahua er stadig syg.

Annonce