Min chihuahua er stadig syg. {{forumTopicSubject}}
For en uges tid siden, skrev jeg indlæg herinde omkring min chihuahua som var syg http://www.hundegalleri.dk/forum/Generel-diskussion/548519-syg_chihuahua_).
Ved vores første besøg hos dyrelægen, blev hun tjekket fra top til bund. Hun fik taget temperatur som lå på 39,9. Hun fik taget blodprøver som skulle tjekke for infektioner og flåtbårende ting - disse prøver viste ingenting, udover lidt forhøjet infektions tal (vist noget med de hvide blodlegemer) - derfor blev vi sendt hjem med noget febernedsættene medicin og noget mod det lidt forhøjet tal, dette skulle hun tage i en 10 dages tid.
Men desværre blev intet bedre i løbet af de dage - og efter snak med dyrelægen, var det næste skidt så at tjekke for hjerte-lunge orm. Dette fik vi så svar på idag, og den er negativ.
Nu står jeg her, og ved snart ikke mere. Vi har aftalt at se an om en uge. Men Kayla render stadig rundt med feber, de skifter mellem 38,5 og 39. Hun er uoplagt og 'slasket', sover og drikker meget. Hun har i lang lang tid nu ikke været sig selv, hun er begyndt at knurre af mine forældre når de fx. vil flytte hende fra et sted hun ligger eller i andre siturationer - hun kan slet ikke være uden mig, bare jeg går på toilettet, står hun og piber og skraber på døren, og alt dette er bare slet ikke den samme hund mere.
Jeg ved bare der er noget galt med min hund, og som sagt har hun i snart nogen måneder ikke været sig selv - og det at dyrelægen ikke kan finde ud af hvad det er, har fået mig til at begynde at tænke hvor meget jeg skal lade hende gå igennem, og hvor længe jeg skal lade hende gå og havde det sådan og 'være syg' uden at vide hvad det skyldes?
Årh ha. Det er ikke sjovt..
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.128
okt 2009
dec 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 179
Og ja, det samme gælder også hende aktivitektniveau. Nogen dage, er hun som jeg har skrevet utrolig træt og sover rigtigt meget og når man fx. tager hende op er hun helt 'slasket' og gider ikke rigtigt noget - og andre dage, er hun helt på toppen og vil gerne lege med andre hunde og tonser rundt?
Men ja, hun er også bare tjekket igennem for om der evt var noget med hende ben/knæ og mave - hvor dyrelægen heller ikke fandt noget.
okt 2009
dec 2009
Lotte D: Hun fik for få uger siden, ordnet og renset tænder da hun skulle have trækket end tand ud - så dette skulle også gerne være tip top.
okt 2009
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 16 Svar: 275
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
dec 2009
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 104 Svar: 5.037
Min chihuahua er stadig syg.