{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

For meget frugt? {{forumTopicSubject}}

Til jer der laver frugt/grønsagsmix selv.

Jeg laver selv mit og har tænkt mig at fortsætte med det. Men er lidt i tvivl om jeg nogen gange bruger for meget frugt. Hvor meget frugt bruger I i forhold til grønsager?

Det skal lige siges, at jeg bruger hvad jeg har og hvad der evt. er på tilbud. For laver en del af gangen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For meget frugt?
  • #3   12. jan 2010 Mine hunde får heller ikke dår lig mave som sådan. Men har lagt mærke til at de nogen gange får sure opstød. Og har ikke kunne finde ud af hvorfor. Så prøver at finde ud af, hvad man evt kunne gøre, så dette ikke forekommer. For rart er det jo ikke. Og tænkte på om det kunne være frugten.

• #5   12. jan 2010 Jeanette; Det var oz lidt det jeg ville gøre. Men skulle bare lige høre om jeg var helt ved siden af.

• #7   12. jan 2010 Jeg kører meget efter årstideren. Jeg er kok, så jeg har en blødt punkt for årstidernes råvare. Og køber også helst kun dansk. Og så er der lige det plus at det også er meget billigere. Men det gør jo så også at meget af det både hunde, vores andre dyr og ikke mindst os selv mest pt består af kål, rodfrugter og hårde frugter. ( æbler osv). Og det er tæmmelig hårdt for alles maversække.

• #8   12. jan 2010 Jeg bruger primært grønt, og tilsætter kun lidt frugt. Ved egentlig ikke hvofor, oppe i mit hovede giver det bare ingen mening at proppe mine hunde med frugtsukker, så heller en masse vitaminer fra grønt. Dog får de både ananas, æble, pærer, ferskner osv, men iforhold til grøntsager er det nok kun 1:5

Mvh
    Anette

• #10   12. jan 2010 Pigerne er heller ikke gode til for meget frugt, grøntsager har vi dog ikke problemer med. smiley

Lige pt. er vi ikke på frugt og grønt. Men da jeg selv lavede vores, var vi ude i noget der minder om en 1/4 del frugt.

• #12   12. jan 2010 Jeanette - ´det må jeg sige ja til, hun bliver kaldt for Bolle smiley

Men hun er også steriliseret. Faktisk kan hun holde vægten, hvis jeg er konsekvent med en faste dag eller to om ugen.

Desværre er jeg ikke så god til det, men vi har haft en faste dag i ugen, den sidste måned. Så det hjælper så småt på hendes julefedt.

Tror dog jeg må op på to igen i en periode, for at sparke det lidt igang.
    Måske vi også må være lidt mere aktiv i svømmehallen, det hjalp også i samspil med fastedagen, sidst hun var på skrump.

De skide labber' de kigger bare på en kallunstang, og vupti så sad der et ekstra kilo på bagen

- hun må have det fra sin mor!

Kommentér på:
For meget frugt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce