{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.213 visninger | Oprettet:

Første gang hvalpen skal passes {{forumTopicSubject}}

Min chihuahua er nu 5 måneder gammel, og han er rigtig velfungerende . Han er glad og kærlig og legesyg. Men han er som alle hvalpe meget tryghedssøgende. Han sover tit med mig i sengen og jeg er sammen med ham hele tiden og har ham med overalt. Han skal nu passes i to uger af mine forældre da jeg skal til udlandet. Han har mødt dem flere gange og er tryg ved dem, men det er bare svært for mig at skulle overlade ham til dem. Er der nogle gode råd til hvordan han får det bedst dér? Selvfølgelig skal de følge hans normale rutiner men han vil da synes det er total underligt ikke at have mig ved sin side. Hvordan forbereder jeg ham bedst på det? Knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første gang hvalpen skal passes
  • #1   14. dec 2009 Når han er afleveret så giv ham en af dine brugte trøjer, så ham kan lugte at det er din.. vores hund render rundt med vores brugte trøjer, for at få tryghed. (:

• #2   14. dec 2009 kan han egentlig glemme mig? eller hvem jeg er?

• #3   14. dec 2009 nej. han vil savne dig (: og så når i ses igen, tror jeg han bliver over lykkelig ..
    jeg kan også tage væk her hjemmefra i 2-3 uger og så komme igen og min hund flipper helt ud og hyler a hå til og spiller op til leg

• #4   14. dec 2009 han glemmer dig med garanti ikke:-)

jeg ville lade afskeden foregå hos dig, så det er den der forlader dig, og ikke omvendt, så kan han måske bedre 'omstille' sig når han ikke er forladt af hende den 'dumme' mor;-) det skal nok gå godt, der går højst et par dage. Hvis du har mulighed, så synes jeg at de skal prøve at hente ham nogle gange inden det bliver alvor. God rejse!

• #5   14. dec 2009 ja. prøv og lade ham sove der en dag eller 2 og så hent ham. du kan også sove der med ham den ene dag . (:

• #6   15. dec 2009 jeg er MEGET ening med Karin oig Rikke... tag noget med din duft med derover.. og så lad ham prøve at få nogle rigtig gode oplevelser derovre.... hvis dine forældre er lige så glad for hunde som dig, blive han jo møjforkælet ligesom børnebørn hos deres bedsteforældre... smiley
    Og lad ham for nogle oplevelser hvor han kan se du henter ham igen.. :O)
    Held og lykke med det.

Kommentér på:
Første gang hvalpen skal passes

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce