Første gang hvalpen skal passes {{forumTopicSubject}}
Min chihuahua er nu 5 måneder gammel, og han er rigtig velfungerende . Han er glad og kærlig og legesyg. Men han er som alle hvalpe meget tryghedssøgende. Han sover tit med mig i sengen og jeg er sammen med ham hele tiden og har ham med overalt. Han skal nu passes i to uger af mine forældre da jeg skal til udlandet. Han har mødt dem flere gange og er tryg ved dem, men det er bare svært for mig at skulle overlade ham til dem. Er der nogle gode råd til hvordan han får det bedst dér? Selvfølgelig skal de følge hans normale rutiner men han vil da synes det er total underligt ikke at have mig ved sin side. Hvordan forbereder jeg ham bedst på det? Knus
jul 2009
Følger: 58 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 911
sep 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 20
jul 2009
jeg kan også tage væk her hjemmefra i 2-3 uger og så komme igen og min hund flipper helt ud og hyler a hå til og spiller op til leg
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 273 Svar: 7.102
jeg ville lade afskeden foregå hos dig, så det er den der forlader dig, og ikke omvendt, så kan han måske bedre 'omstille' sig når han ikke er forladt af hende den 'dumme' mor;-) det skal nok gå godt, der går højst et par dage. Hvis du har mulighed, så synes jeg at de skal prøve at hente ham nogle gange inden det bliver alvor. God rejse!
jul 2009
nov 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 47 Svar: 215
Og lad ham for nogle oplevelser hvor han kan se du henter ham igen.. :O)
Held og lykke med det.
Første gang hvalpen skal passes
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside