Acana? {{forumTopicSubject}}
Jeg har prøvet søge på tråde om Acana, men kunne ikke lige finde nogle kun om det.
Jeg har lige bestilt Acana (Den kun med fisk) til vores Franske Bulldog, da jeg har mistanke om at hun ikke tåler korn.
Hvad er jeres erfaringer med Acana, gode som dårlige.
Hvis jeg bliver tilfreds med det, så overvejer jeg at skifte vores DDB over på det også, da jeg godt vil ha´at hun får foder uden korn og tilsætningsstoffer osv.
Men hun trives egentlig super godt på det hun får. Hun bliver nemt for tynd, så hun får Royal Canin Great Dane foder, pågrund af den høje fedtprocent og indhold af glucosemin, samt der er taget hensyn til hjertet, med gode ting til det.
Jeg kan godt lide sammensætningen, som passer godt til en DDB, med tildens til vægttab, + at det tilgodeser de problemer DDBén kan ha´med HD og SAS, selv om foderet egentligt er til Grand Danois.
Det er også lavet i store bidder (Som små frikadeller), så hun tygger og ikke sluger det.
Hvordan har jeres hunde holdt vægten på Acana, var der vægtøgning eller vægttab?
Er der nogen der har erfaring med deres kattemad?
sep 2004
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 188 Svar: 1.916
http://www.porcani.dk/product.asp?product=1945
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
Hun har tabt et par kilo på, men hunvar også lettere overvægtig.
Desuden bruger jeg gede-lamme og kaninører som tandrensende samt diverse tørret kødprodukter.
de har gjort hendes helbred væsentlig bedre
Hun faå ikke kyllingeting, da kyllinger sppiser korn, min dyrlæge kan godt lide at jeg har været så konsevent
sep 2004
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.578
Da mine hunde fik tørkost fik de kun noget hvor proteinindholdet var under 30% da min hanhund ellers havde tendens til at få slem kløe.
jan 2008
Min er allergisk overfor lager-korn og støvmider, kalve-okse og svinekød kan hendes mave ikke tåle.
Min dyrlæge siger at acana er et meget godt foder bedre end det de bruger mod allergi
jan 2006
Følger: 88 Følgere: 125 Hunde: 5 Emner: 395 Svar: 9.578
sep 2004
Altså lidt lige som med Barf, hvor folk også er bange for alt det kød.
Jeg har nemlig også tænkt på det høje protein indhold, da jeg tidligere har fodret med lavt protein indhold til vores Grand Danois, for at han ikke voksede for hurtigt da han var hvalp.
Men jeg ved ikke om det er rigtigt.
Jeg har bestilt en sæk Acana, så nu må vi se hvordan hun tåler det, ellers må jeg finde noget andet uden korn og tilsætningsstoffer eller prøve med BARF eller hjemmelavet kost.
sep 2004
Men poterne driller og så engang imellem hudfolderne i hovedet, men det pleger jeg at få styr på med rensning og Honning med Kanel.
jan 2008
sep 2004
sep 2004
(link fjernet)
Acana?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside