{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Acana
  • #1   8. aug 2011 1000 tak - så fandt jeg det endelig smiley

• #2   8. aug 2011 Vi syntes det er supergodt, jeg er netop skiftet over på Acana fra RC......

• #3   8. aug 2011 Jeg er også vild med det (hundene er også), og så så jeg en lille video på nettet hvor firmaet fortalte at de kun bruger kød fra fritgående dyr, ikke æg fra burhøns og kun fisk fra havet :o)

• #4   8. aug 2011 Stine -

Jeg fik en pose i weekenden, for min ene hund er allergihund og lever på BARF. Han er bare mest glad for tørfoder og jeg bruger det derfor, når jeg går spor med ham - og så fik jeg som sagt Acana´en for det er jo bedre at bruge kornfrit foder end foder med korn, selvom det ikke er så meget han får på sporene.

Så jeg ville bare lige tjekke op på hvordan og hvorledes .. jeg er ikke helt sikker på at jeg tør skifte ham fra BARF til Acana .. for den s... allergi skal helst ikke komme i udbrud mere.

Men klart, det lyder rigtigt godt, det man kan læse om det.

• #5   8. aug 2011 Martine

Min Holger er også allergiker (lager- og husstøvmider) og derfor valgte jeg Acana, jeg har også prøvet Orijen (samme firma, men højere proteinindhold) men bullerne får dårlig mave af det.

• #6   8. aug 2011 Kan han køre på det, uden at klø sig ? Og hvorlænge har han gjort det ? Altså både haft allergi og kørt på Acana ?

• #7   8. aug 2011 Har hørt meget godt om acana og er selv begyndt at bruge det til Tia.

• #8   8. aug 2011 Martine

Han får både hyposensibilisering og Acana, og jeg begyndte på Acana ca. et par måneder efter hypo. han fungerer fint på det, han har så aldrig kløet sig, men han fik furonkler på størrelse med spidsen af min tommelfinger hele tiden, og dem er der ikke den mindste antydning af nu. Han fik konstateret allergi for ca 1 1/2 år siden.

• #9   8. aug 2011 Stine -

Tak for svar. Jeg vil ikke ud i hyposensibilisering, så må nok bare holde mig til BARF .. selvom det er lidt besværligt smiley

• #10   8. aug 2011 Christina -

Min ikke-allergi hund har prøvet WB. Jeg bryder mig ikke om det - han skulle ha alt for meget foder og tabte sig alligevel .. og desuden kunne han ikke rigtigt lide det ..

• #11   8. aug 2011 Vores hund er vokset op på RC, og vi ville på et tidspunkt skifte over til Acana, men han fik simpelthen så dårlig mave. Vi blandede det stille og roligt op, så det er ikke fordi, det var et brat skifte. Han skal vidst bare have sit RC smiley

Men ja, har hørt mange gode erfaringer med Acana - det var også derfor, jeg ville prøve det, men Buddys mave var ikke med på idéen smiley

• #12   8. aug 2011 Martine

Jeg overvejer nogen gange selv at prøve at barfe mine, det kommer nok på et tidspunkt :o)

• #13   9. aug 2011 Wolfsblut er heller ikke en succes herhjemme, hunden får simpelthen skæl af det og jeg har lidt svært ved at holde huld på hende, vi har kørt med acana i ca 1½ år, og alle varianter har været rigtig gode til hende, dog skulle hun vænne sig til smagen på fiskevarianten. Fremover vil vi udelukkende bruge acana og droppe alle de andre der tit bliver foreslået herinde (TOTW og wolfsblut osv), for det er det eneste foder hun spiser med velbehag + hun fungerer virkelig godt på stort set alle varianter.

Hun er godt nok ikke allergihund (heldigvis selvfølgelig), men jeg har problemer med at hun utrolig nemt tager farve af indholdet i foderet, dette har dog aldrig været et problem på acana, hun var altid smuk hvid i pelsen, der var dog en variant der gav lidt farve i skægget og en smule tårerrende lignende tilstand, det var enten grasslands eller wild prairie, kan ikke lige huske hvilke lige pt.

Så jeg kan klart give mine varmeste anbefalinger omkring foderet smiley

Kommentér på:
Acana

Annonce