1.158 visninger
|
Oprettet:
Vores lille Allergi hund {{forumTopicSubject}}
Så er der en lille opdatering på Riko og hans allergi.
Vi har valgt at sætte ham på noget nyt.
Ellers har vi "kun" prøvet at foder det ud af ham. Men desværre har det kun hjulpet en lille smule.
Det vi vil prøve på ham nu er noget nyt og hedder Atopica.
En pille en gang om dagen i 1 månede og så skal han ind til et tjek mere. derefter skal der vuderes om han skal forsætte eller om han er så langt at han trappe ned.
Han har kun været på det i en uge nu. så det bliver spændene at følge.
Hvordan går det med jeres Multi allergier?
Kh Riko og Trine
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.627
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.276
Her hos os går det super godt!
Al pollen er overstået for denne gang, i hvertfald al den pollen der kan drille Misja lidt og jeg har fået helt styr på de føde emner hun kan tåle og hvilke hun ikke kan tåle - så jeg ser intet til al hendes allergi
At hun så kan kapere støvmiderne i hjemmet, på trods af at det er noget af det der havde højeste tal i hendes blodprøve, er bare dejligt. Jeg tror det skyldes at det var en af de ting, hun blev vaccineret i mod.
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 61
Susanne
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 287
Christa Ja der er bivirkninger ved alt. også ved det vi putter i hovedet på os selv. Men det er enten at han bliver ved med at have det så slemt som han har det nu. Eller så skal vi sprøjte det ud af ham. og de bivirkninger kan jeg mindre lide. Og hvad skal man så gøre?? man afliver jo da ikke en hund der kan gå på alle 4 poter, og logre med halen vel?
Men ellers tusinde tak for alle jeres inputs. dejligt af følge jer. og høre hvor godt det går. jeg håber at vi også snart kan komme ´med noget godt.
Trine og Riko
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 287
Vores lille Allergi hund
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside