{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Glæden ved hinanden - ældre hunde? {{forumTopicSubject}}

Når hunde er små, har de glæde af hinanden ved leg og de andre ting i hverdagen.
Men måske vil i hjælpe lidt med beskrivelser af hvilken form for glæde de har ved hinanden som 2-3-4 årige osv? Tumler de stadigvæk eller hvad gør det sammen istedet for dette?

Fortæl :- )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glæden ved hinanden - ældre hunde?
  • #1   20. okt 2009 Mine leger stadig , meget lege syge , og elsker at lege sammen , de er 4½ - 4 - 2 ½ - 1½ og 11 uger :o)

• #2   20. okt 2009 de leger oftest med tøj dyr . eller leg hvor de spæner rundt efter hinanden i hele huset + haven .o)

• #3   20. okt 2009 Jeg har en på 21/2år og på 41/2år nu er de jo ikke så gamle, men ja de leger da stadig og tumler... Og er sikker på det gør de nok også om 5-7år, bare ikke i samme grad og tempo...

Men bare det at de omgåes hinanden, putter med hinanden, har hinanden når de er alene, det er GULD værd...

Har en lille sød historie....
    For 1måneds tid siden var Micki hoppet op i sengen og gemt sig under dynen, det havde jeg set, men Caspar havde ikke... Pludselig kunne jeg se Caspar løbe forvildet rundt og "lede" sådan tolker jeg det... Så viste jeg ham Micki under dynen, så hoppede han op og duttede ham på snuden og fik lige et slik på snuden også... Og så kunne han hoppe ned igen og ligge sig i sofan og slappe af...

Tror de har meget mere glæde af hinanden end de gir udtryk for....

• #4   20. okt 2009 Vi har gamle Bamse på 10 1/2 år. Han ELSKER at lege med små hvalpe. Ham og Saxo 2 år tager sig også nogle gevaldige "slå" kampe og løber tit om kap. Så kommer pigerne på 3 og 2 år ind i legen... og så går den vilde jagt. Leg har hvis ingen alder....

• #5   20. okt 2009 Nej det er rigtig Dorte, man skulle ikke tro Bamse var næsten 11år, han leger jo endda også med de små hvalpe og er så god som dagen den er lang:o)))

• #6   20. okt 2009 Jep, min Bamsemand er Gud værd, især nu, hvor vi måske venter små hvalpe. Barbie får en SUPER hjælp i ham, når de små pus bliver lege klare...

• #7   21. okt 2009 Mine forældres hunde er nogle gamle piger på 10 og 11 år, men de kan stadig i sjældne tilfælde finde deres ''unghunde humør'' frem :')
    Især hende på 10 år liver op når jeg er på besøg med mine 2 unge vovser, så er hun frisk på at løbe efter bold og gø efter kattene udenfor (som har været der hver dag de sidste 8 år! Haha)
    Men ellers har de to gamle piger stadig stor social glæde af hinanden, og sover sammen, spiser sammen, tisser sammen osv.. Griner smiley
    Personligt tror jeg det er godt for en hund ikke at være alene - for ét er ''menneske samværd'' men tror samværd med anden hund/hunde i hverdagen er ligeså vigtigt.
    KH Ann-Sophie smiley

Kommentér på:
Glæden ved hinanden - ældre hunde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce