{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
583 visninger | Oprettet:

Genforeningsweekend {{forumTopicSubject}}

Vi skulle på weekend uden hundene og Bianca, vores 5 mdr. gl. tæve, skulle passes hos opdrætteren.
Foruden Bianca's mor, så har de beholdt en tæve også, så jeg var meget spændt på hvordan det ville gå. Da jeg kom med hende fredag eftermiddag, skulle Bianca og Bertha lige starte med et slagsmål for at få kridtet banen op. Moren tog pænt imod Bianca, og når Bertha og Bianca sloges for meget, så greb hun ind, og tog ofte Biancas parti. Men så pludselig begyndte de at lege. De ligner hianden på trods af at de er to forskellige typer, men måde den står, går, opfører sig er utrolig ens.
Da jeg tog afsted opdagede Bianca ingenting. Og jeg fik at vide at de regnede da med at skulle passe hende når vi skal på skiferie til januar. Det havde vi snakket om allerede da vi købte hende, og de bor kun 10 km. herfra.

I dag hentede vi hende, og de har virkelig være så glade for at have hende. De har også kunnet se hvor meget de 2 hvalpe ligner hinanden af sind, og gør mange ting ens. Derudover er Bianca snydt ud af næsen på sin mor Rita, det er som at se hende, bare et par numre mindre. De havde sovet sammen i familiens dobbeltseng og begge ville ligge på hovedpuden - det har Bianca altid villet.
Ikke om de ville have en skilling for at passe hende, de havde nydt det, og der var blevet gået ture hvor de kunne løbe løs og lave kunster.

Det er bare dejligt at være så heldig at have en opdrætter som tager sig så godt af deres "små børn". I morgen, hvis vejret holder, skal de begge 2 til ringtræning, for de skal op imod hinanden i Ballerup. Men uanset hvordan det går, så vil resultatet ikke ødelægge glæden ved at de 2 hvalpe jævnligt leger og tumler og mødes.

Hilsen en glad hundemor
Gitte

PS: De 3 andre blev passet der hvor de plejer at være, når vi er på skiferie. Cherie har virkelig status af prinsesse, for de vil så gerne selv have en Chihuahua, så hun har det som blommen i et æg. Og selvfølgelig har Belvedere og Baloo også haft det godt. De sover alle veltilfredse hist og pist omkring os.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Genforeningsweekend

Annonce