{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
965 visninger | Oprettet:

Jeg nåede li at tænke... {{forumTopicSubject}}

at det var dejligt at komme op på Hjørring Hundemark igen, hundeejerne havde øje på deres hunde.

Men så idag vi kommer derop, er der en hund der er blevet bidt. Rimelig stor flænge på snuden, og hendes hund der er blevet bidt er kommet i snor. Men den hund som har bidt løber rundt, hmm det syntes jo ik li frem fair.

Men så spørger hende med den sårede hund om jeg ik mener det ska syes, og jeg kan jo kun gi hende ret. Da det blødte og var en rimelig stor flænge hunden havde fået.

Ka det være rigtigt at sådanne hunde ska ku rende løs efter dette...

Ik nok med det men den fortsatte så med at jagte min Jackie, så hun var fuldstændig våd på hals og hoved. Imens ejeren ik gjorde noget, før jeg råbte så stopper du til hunden. Den bed så ikke hul på hende, da hun er total underdanig ved sådanne hunde.

Ik at hun ik ka være en skrap madamme, men jeg tager hende i snor hvis hun gør disse ting som denne hund gjorde. Især ved hunde vi ikke kender, og indtil hun har set disse an. For så leger de som bedste venner, og hvis jeg ik gør dette. Så vil jeg sku heller end gerne folk siger jeg ska.

Ka vi ik gøre hinanden den tjeneste, at holde øje med vores hunde. Og sig til hvis der er noget vi ik ka li vores hunde bliver udsat for, hundemarken sku gerne være for alle.

Jeg har snakket med ejeren af den sårede hund, og denne hund sku syes. Og var selvfølgelig i narkose, da det var i ansigtet den var blevet bidt.
Ejeren af hunden som angreb var meget tilbageholdende med at tage ansvaret for hundens handling (det viser det med Jackie jo også, at det er en ejer det ikke vil tage ansvar).

Håber folk vil gøre sit til at det er sjovt for vores hunde at komme der.

Det ska li siges, at de fleste er meget ansvarlige hunde ejer. Det er således kun få der gør det trælst for nogle, syntes bare jeg ville dele denne oplevelse med jer.

Mvh Anne Mette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg nåede li at tænke...
Kommentér på:
Jeg nåede li at tænke...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce