{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Belønning...
  • #1   17. sep 2009 Jeg har selv en super kræsen spidshund. Hos os hjælper det med kyllingpølse godbidder og levergodbidder (hjemmelavet selvfølgelig) smiley

• #2   17. sep 2009 Spisdshund og deres personlig - man kan jo, kun elske dem smiley

Hvis min er sulten og det er en ny type godbidder ( en hun ikke har fået den sidste 1-2 uger) kan man måske godt spise godbidden, hvis der ikke er andet at lave...

Tænkte måske på noget legetøj - men hvad for noget? det skal jo gerne være spændene hver gang?

• #3   17. sep 2009 Jeg prøvede for sjovt et træktorv med kaninskind i til min lille kleinspitz, det skal jeg da lige love for at det er noget der virker. Det er hun bare helt tosset med. Hun er nemlig også mega kræsen.

• #4   17. sep 2009 Mette: Trækketov med kaninskind lyder som en god ide - hun elsker nemlig trækkeleg, men det er bare lige som om der mangler noget der kan logge lidt mere. Hvor er det fra? evt et billede:-) hvis du har det?

Karin: Se ud til at være en fantastisk hjemmeside, den må jeg lige se nærmere på...

• #5   17. sep 2009 Jamen det er en af mine træningsmakkere der laver det. Jeg skal nok lige få lagt et billede ind af det. (hvis det har interesse skal vi nok finde ud af at få sendt et til dig, de koster 40 kr., så det er ikke så galt). Det bliver nok først en gang i aften. Jeg skal lige have en gang arbejde overstået.

• #6   17. sep 2009 Hey smiley

Jag har nøjagtigt samme problem med Mille! Eller havde, for nu har jeg fundet ud af at træne hende med kødboller! Dem der fra suppen.
    Så har jeg haft dem i ovnen i nogle timer på 100-150 grader så de er lidt sprøde og ikk så fedtede for fingrene smiley Dem elsker Mille! Og hun får dem kun til træning. Hun får heller ingen mad de dage vi træner. Først når vi kommer hjem. Det hjælper også. Og så elsker Mille bolde, især tennis bolde og har fået nogle der kan pive og jeg skal lige love får der er opmærksomhed når jeg piver med den. Så det har gjort at vores indkald nu er Meget bedre. Før luntede hun hen til mig og nu stryér hun afsted hen til mig smiley

• #7   18. sep 2009 Mette: Et billede vil være super... Tænker jo dit måske er lidt for lille til min, men så stor størrelseforskel er der vil endelig ikke...

• #8   18. sep 2009 Hun laver dem til både store og små hunde. Til store hunde koster den bare 50 kr. i stedet. Får lige taget det billede til dig. Øjeblik.

• #9   18. sep 2009 For pokker da. Jeg kan ikke finde mit kapel til overførsel af billeder. Kan du ikke sende mig en pb med dit mobil nr., så kan jeg lige sende et billede over telefonen.

Kommentér på:
Belønning...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce