{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Stof til eftertanke... vaccinationer {{forumTopicSubject}}

Jeg har endelig fundet et virkelig godt link som modsiger de argumenter dyrlæger idag bruger for at revaccinere vores hunde. Det er en guldgruppe for dyrlægerne idag at revaccinere hvert år og det svarer til mere en 50 % af deres omsætning!!!!
Det svarer til at vi mennesker hvert år skulle vaccineres mod mæslinger, røde hunde, stivkrampe osv osv hvert år igennem hele livet - nej vi danner selfølgelig antistoffer allerede i barndommen og det samme gør hundene. Tænk over det næste gang i skal vaccinere jeres hunde og at I faktisk gør dem en bjørnetjeneste.

http://www.yourpurebredpuppy.com/health/articles/puppy-shots-and-dog-vaccinations.html


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stof til eftertanke... vaccinationer
  • #1   4. sep 2009 Jeg ville aldrig turde satse på at det ikke var nødvendigt, for hvorfor udsætte hunde for sygdomme, smitte osv bare for at spare 500kr om året. Jeg syndes det helt skørt. og de skriver så meget alle steder så det ville jeg ikke engang bare lige begynde at tro på.

    Hva så hvis alle nu stopper med at få deres hunde vaccineret og kun gør det hver 4 år fordi det siger DKK ?? ahh... det kan bar ende ud i en masse lort.. mange syge hunde..
    Det ikke godt nok at bar ta den beslutning ud fra sådan noget..
    Håber mange er kloge nok til ikke at lade sig hoppe på vognen så hurtigt og stadig får deres hunde vaccineret..



  • #2   4. sep 2009 Tine det ved jeg godt. men det vil mange gøre!! uden at overveje fup og fakta ved det:(

  • #3   4. sep 2009 jeg mener man skal vaciner sine hund ..
    jeg går også og over vej om jeg skal ha vaciner min to nu hvor det er den viros for det er en hvalp det er død af den ..


  • #4   4. sep 2009 er det ande det vaciner mod den ny viros det er kommet ved hun ??????

  • #5   27. sep 2009 Hej Gitte.
    Tak til dig, synes du deler meget med os. Jeg vil rette mig efter det. Har også høre at man kan være uheldige, at ens hund kan dø af at få vaccine hver år.
    Glæder mig til vi skal være sammen...
    Knus


Kommentér på:
Stof til eftertanke... vaccinationer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce