Stof til eftertanke... vaccinationer {{forumTopicSubject}}
Jeg har endelig fundet et virkelig godt link som modsiger de argumenter dyrlæger idag bruger for at revaccinere vores hunde. Det er en guldgruppe for dyrlægerne idag at revaccinere hvert år og det svarer til mere en 50 % af deres omsætning!!!!
Det svarer til at vi mennesker hvert år skulle vaccineres mod mæslinger, røde hunde, stivkrampe osv osv hvert år igennem hele livet - nej vi danner selfølgelig antistoffer allerede i barndommen og det samme gør hundene. Tænk over det næste gang i skal vaccinere jeres hunde og at I faktisk gør dem en bjørnetjeneste.
http://www.yourpurebredpuppy.com/health/articles/puppy-shots-and-dog-vaccinations.html
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
Hva så hvis alle nu stopper med at få deres hunde vaccineret og kun gør det hver 4 år fordi det siger DKK ?? ahh... det kan bar ende ud i en masse lort.. mange syge hunde..
Det ikke godt nok at bar ta den beslutning ud fra sådan noget..
Håber mange er kloge nok til ikke at lade sig hoppe på vognen så hurtigt og stadig får deres hunde vaccineret..
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 21 Hunde: 2 Svar: 16
jeg går også og over vej om jeg skal ha vaciner min to nu hvor det er den viros for det er en hvalp det er død af den ..
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 21 Hunde: 2 Svar: 16
okt 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 95
Tak til dig, synes du deler meget med os. Jeg vil rette mig efter det. Har også høre at man kan være uheldige, at ens hund kan dø af at få vaccine hver år.
Glæder mig til vi skal være sammen...
Knus
Stof til eftertanke... vaccinationer
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside