19. okt 2007 Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
slægtsforskning {{forumTopicSubject}}
Ja, nu fik jeg Carlos' tavle. Og jeg synes det er så sjovt hvad man kan prøve at grave frem. Jeg er helt ny i det her og lige gået i gang, men har allerede fundet lidt.
En kuldbror her inde (mandebu zulus), en anden bror, som er meget aktiv på det polske amstaff forum ( marathon man), og hans fars slægtskab med en masse billeder. Men desværre ikke af far.
Men, jeg kan ikke rigtig finde noget på kennelen. Han er fra Bull Hunter i polen. Er der nogen der kender noget til dem?
Eller moderen Gerda Furia?
Jeg kunne godt tænke mig at finde ud af lidt om kennelen, forældre og hans kuld jo. Og evt om man kan finde en polsk database for sundhedsstatus osv? i stil med hundeweb? kunne jo være jeg kunne se ham reg. der...
Håber der er nogen af jer kloge der kan hjælpe mig lidt på vej
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 30 Hunde: 2 Emner: 146 Svar: 2.590
http://www.stamtavler.com/dogarchive/details.php?id=117125
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.388
men lurede lige selv på Babes og kom da tilbage til tja sidste årstal der stod nogen på var 1930
det er nu lidt sjovt
jeg prøvede med Tabus engang og kom tilbage til nogle af de første pits, er sq alligevel vildt.
jeg har fundet mere på Tabus og Babes end min mor har på min *G*
okt 2007
synes det var sjovt der er en anden kuldbror i DK og så på HG
jaah det har aldrig interesseret mig med mig selv.. Men hunden, det er da sjovt at se.
Og da især hvis man kan komme så langt som du beskriver !! det tør jeg dog ikke håbe på. Er ikke selvså stærk i polsk, så godt jeg har en veninde der er
jan 2006
fandt Tabus på samme side, og kunne jo bare gå tilbage og tilbage
mener det sidste årstal jeg så hos ham var 189? kan ikke huske det præcis
okt 2007
men synes stadig lige jeg mangler lidt om hvor jeg kan finde deres sundheds resultater. polen må da også have en database over det?
jan 2006
de kan jo ikke engang svare på en email, nøøøj jeg fik sendt mange til dem da jeg manglede Tabus tavle og jeg fik aldrig et svar fra dem
okt 2007
slægtsforskning
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside