{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

nægter at gå med.. {{forumTopicSubject}}

jeg er flyttet sammen med min kæreste, vi har været sammen et halvt år.. han er rigtig glad for amy, og det virker også som om hun er for ham... når altså vi er hjemme!
i morges ville han gå tur med hende men hun blev siddende nede ved mors ben, han måtte bærer hende ud, og da de så var kommet ud, kom hun løbende rundt om huset og ind af terasse-døren.. hun har gjord det en del gange før, men så andre gange går hun glædeligt med! - (når der kun er mig så bliver hun helt vild og kan ikke komme ud af døren hurtigt nok og´skriger´nærmest af glæde!
nogen af jer andre der også oplever den her slags ´forskelsbehandling´? kan jo egentligt ikk lade være med at grine lidt når hun kommer rendende igen og absolut ikk vil med, men han siger så at når de først er kommet afsted er der absolut intet og hun besøger osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nægter at gå med..
  • #1   28. aug 2009 Hehe det lyder også sødt smiley Kender ikke selv til det, men ville nok selv gå med et par gange, indtil hun accepterer, at I begge kan gå med hende - også helt fra starten af turen smiley

  • #2   28. aug 2009 Sådan er det også her smiley mine hunde vil KUN gå med mig og ingen andre, hvis min mand forsøger bliver de siddende udenfor døren.

  • #3   28. aug 2009 vi har tit gået ture sammen og så går det helt fint, og nogen gange går hun også frivilligt med ham.. men bestemt ikk hver gang, mor er bedst i hendes øjne he he:-)

  • #4   28. aug 2009 sådan er det også her.. boede alene sammen med lajka i nogle år også kom der en kæreste ind i billedet og selv efter 1,5år løber hun stadig væk når han vil give hende snoren på.. men ingen problemer når det er mig der står med selen i hånden smiley men hvis han først får fanget hende og sat snoren på så vil hun gerne med ham ud og gå...

  • #5   29. aug 2009 det er sgu lidt sødt... faktisk er hun også såsan med godbidder nogen gange (hvis det er noget nyt) når min kæreste prøver at give hende det står hun og lugter lidt og går så sin vej, men hvis mor giver hende det er det da vejr at undersøge.... lille amy har mange sjove ideer!

  • #6   30. aug 2009 Min Donna går gerne med mine piger eller min kæreste, men hun er ikke vild med at skulle væk fra mig. Hun godtager at de går tur med hende, men hun tænder af hvis jeg forlader hende (på gåturen).. eller i den slags sammenhængne. Hun har ingen problemer med at være alene hjemme.

    Hun er bare glad for mor.


  • #7   30. aug 2009 Enzo går gerne med alle.... Dog kan det være sværere hvis jeg bliver tilbage... Men altså hvis jeg er på job og min mor eller søskende kommer og lufter ham er der ingen problemer. Det ligger vel bare i at man skal lærer dem det fra små af....

  • #8   15. sep 2009 puhh det udviklede sig til et mareridt sidst dag, min kæreste luftede den uden snor (vi bor på landet) men pludselig stak den af fra ham, jeg skynder mig hjem fra arbejde for at hjælpe med at finde hende og idet jeg drejer ind af hovede vejen til vores bil løber hun over vejen, men jeg får hende heldigvis hurtig ind i bilen.. den mest chokeret var nok min kæreste! - men værst af alt gjorde den det endnu engang fordi han hævede stemmen på en gåtur, men den her gang løber hun dog ikke ud på hovedevejen men direkte hjem! - så nu har kæresten får påbud om altid at give snor på...

Kommentér på:
nægter at gå med..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce