{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.336 visninger | Oprettet:

Fromm hundefoder {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jeg der har erfaring med dette foder? Gode og dårlige? - Det er fordi jeg får mulighed for at købe det til en god pris lige i nærheden af hvor jeg bor, og min hund er ikke sart eller vant til noget specielt foder, så overvejer at prøve det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fromm hundefoder
  • #1   27. aug 2009 Jeg har tidligere brugt Fromm Family Gold til alle vore hunde - de trives fint på det, indholdet af foderet er godt, medmindre man er til store mængder korn, som mange andre tørfodere er tilsat.

Jeg kan kun anbefale Fromm Family Gold, hvis det skal være tørfoder, der står på menuen.

Jeg skiftede til råt.

• #2   27. aug 2009 Ja der er åbenbart delte meninger ligesom med så meget andet. Min hund får også masser af råt ved siden af (Ved godt at BARF'ere siger man ikke må blande tørt og råt) Gerne flere erfaringer - vil jo ikke så gerne købe katten i sækken.

Jeg får det vist til ca 25% under normal udsalgspris (det folk skal give i butikken)

• #3   27. aug 2009 Mine har fået det,,og det var ikke fordi de ikke trivedes på det at jeg skiftede tilbage til Gilpa, men simpelthen fordi jeg fik et flip og fik lyst til at prøve noget nyt en periode,,,og så igen bagefter tænkte at det var da noget mærkeligt noget at gøre når nu det hele gik fint på gilpa,,,og det er knap så dyrt ,,, ;o)
    Men de havde det rigtig godt på fromm og var som de plejede at være imens de fik det,,ingen dårlig mave, mat pels eller lign.
    Et par af Ayla's hvalpe får det også hos deres nye familier,,bl.a. mine forældres Nanna,,og de har de også storartet,,flot pels, go'e tænder, go' afføring og generelt godt helbred.

Så jeg ville da ikke tøve med at prøve, ingen dårlige erfaringer herfra ihvertfald ,, (og en lille besparelse er jo altid kærkommen ;o)

• #4   8. sep 2009 det er et rigtigt godt foder og ikke fyldt med hverken en masse korn eller majs, jeg mener det er et af de bedste produkter jeg har brugt, specielt large breed gold, det er også godt til kræsne hunde da flere af deres blandinger indeholder ost, og der er også et naturligt indhol af glucosamin i fra kyllingebrusk, som er godt for ledende. kort sagt et godt foder til prisen

• #5   9. sep 2009 Endnu engang tak for jeres input.
    Nu har jeg gået og overvejet, og sammenlignet andre fodermærker og priser, så jeg tror jeg vil prøve.
    Synes nemlig også jeg bed mærke i at det ikke indeholder en masse korn - og ingen hvede men byg, ris og havre - og at kylling samt kyllingekødmel står som de 2 første ingredienser. Ham der forhandler det sælger også til opdrættere og en dyrlæge (med opdræt), så helt hen i vejret kan det da ikke være?

Kommentér på:
Fromm hundefoder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce