{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.557 visninger | Oprettet:

hundefoder {{forumTopicSubject}}

hej alle

er ved at lave et projekt og skal bruge kunders mening om de forskellige fodermærker... er der nogen herinde der vil hjælpe

her er listen:

1st Choice
Acana
Agil
Aller Mølle
Applaws
Arden Grange
Arion
Bento Kronen
Bosch
ozita
B
Canidae
Chudleys
DEFU
Eukanuba
Fish4dogs
Flatazor
Franks Pro Gold
Fromm
Golden Eagle
Gour Mix
Happy Dog
Game Dog
Gilpa
Hennes petfood
Hike
Hills
Lone Star
Markus Mühle
Iams
Josera
Nutra Gold
Kingsmoor
Nutra Nuggets
Nutro Choice
Pedigree
Petcurean Now
Olivers
Orijen
Pro Plan
ProFine
ProFormance
ProNature
Puffins Meat
Real nature
Regal
Robur
Royal canin
Select Gold
Specifik
Sportsman Pride
tholo
Toppy
Vital
WolfsBluT
Ziwi Peak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hundefoder
  • #1   16. mar 2010 Det var ellers noget af en liste.. Jeg svarer lige ved dem jeg kender..

Arion : Super godt produkt til en rimelig pris. Mine hunde kan både tåle og lide det.
    Eucanuba: Uden helt at kunne forklare hvorfor er jeg ikke så vild med det mærke.. Min gamle hund fik vokseværk problemer der forsvandt ved foderskift.
    Hills : Super godt foder, men lige til den skarpe side med prisen. Ville bruge de specielle produkter hvis min hund blev syg og kunne have gavn af en special diæt.
    Lone Star : Okay fint foder til en særdeles rimelig pris. Min ene hund kan desværre ikke tåle det, ellers ville det være en mulighed herhjemme.
    Josera : Et foder jeg bestemt ikke er imponeret af. Ville ikke engang bruge det som "slik"
    Pedigree: Lidt for meget farvestof og korn efter min mening.. Og relativt dyrt i forhold til hvad man får... Der er jo kun forbrugerne til at betale for alle de reklamer
    Royal Canin: Et rigtig godt foder, men voldsomt dyrt

De øvrige mærker kender jeg for lidt til så kan ikke rigtig sige så meget om dem

• #2   16. mar 2010 Skriver ved dem vi har prøvet:
    (Coda har sart mave så bedømmer ud fra det)

Markus Mühle: Super foder. Ingen maveproblemer og nogen vil oven i købet spise det som godbidder fordi det smager godt smiley Kan opblødes og bruges i marvben og lignende. Og så er det ultra billigt og vist ret fedtfattigt.

Eukanuba Light: Smadrede totalt hundens mave og så intet vægttab. Pillerne er underligt svampede hvis man opbløder dem og kan derfor ikke bruges i marvben/Kong.

Vi har også brugt Hills og RC og det var ok men stadig havde hun lidt problemer med maven + det er ret dyrt!

• #3   16. mar 2010 Specifik: Ok foder, men hunden gad dårligt at spise det

Hills: min hund gad slet ikke og spise det, dyrt dyrlægefoder, der indholdsmæssigt ikke er pengene værd..

wolfsbluT: SUPER foder, keun rene råvare. det giver mening for mig, og man kan bare dufte på det at det er kvalitet.. Plus endelig et foder min hund ELSKER,, hans mave fungere perfekt og han stråler i pelsen, og er fuld af energi..

• #4   16. mar 2010 Eukanuba: Ekstremt dårligt foder, specielt efter de skiftede råvarer for et halvt år siden. Alle mine hunde tabte sig og fik grim pels. Og så er det for dyrt i forhold til hvad man får og de skider op til 4-5 gange om dagen

Bozita: Robur. Vi er gået over på det og siden har vores hunde taget på og er nu fine, pelsen er blevet blød og skinnende uden at putte lakseolie på som vi gjorde med eukanuba. Det der kommer ud bagtil er meget lidt og fint fast.

Josere: Skulle også være godt. Har kun hørt om det.

Tholo: Vi har prøvet en sæk og var tilfredse. De fik fin pels men lidt for meget ud af bagenden og prisen var lidt højere end bozita.

• #5   16. mar 2010 Eukanuba: Rigtig godt til min hund - er yderst tilfreds med det! 1 gang afføring dagligt, som er fast og ikke lufter fælt, hunden vil rigtig gerne have det, og ser rigtig fin ud på det smiley
    Hike: Har brugt det i gamle dage til familiens hund - ganske udemærket.
    Hills: Bruger det til den gamle hund - sygdomsbestemt foder. Rigtig god kvalitet, og virkelig troværdigt!
    Nutra Gold: udemærket - men kedeligt for hunden og lind afføring.
    Kingsmoor: ok, men gav min den lille rødmen ved øjnene og alt for lind og meget afføring. Vil ikke anbefale det til andre.
    Pedigree: Har brugt det til den gamle hund gennem en årerække - ganske udemærket.
    Olivers: Megen afføring ved min den lille... og kedelig pels.
    Orijen: afføring 5 gange dagligt hos min den lille hund, samt kløen og rødmen. Kan jeg ikke anbefale nogen!
    Royal canin: Udemærket - min den lille er vokset op på det. Og var yderst tilfreds med vækstkurve osv. Skiftede da hun kørte træt i det.
    Ziwi Peak: Dyrt og alt for lidt mæthed, men godt som godbider smiley

• #6   22. mar 2010 Royal canin: super godt foder alle mine elsker det og de holder foder standen og der kommer ikke for meget ud i den anden ende- mend et er dyrt.
    Tholo: også rigtig fint foder mine hunde kan lide det, men de elsker det ikke på sammen måde som royal canin god til prisen.
    Eukanuba: har kun dårlige erfaringer med dette foder, mine fik grim pels, og der kom alt for meget ud i den anden ende som også havde en sær farve.
    Pedigree: hundene kan lide det men jeg syntes der er for meget korn i og at det ert for dyrt i forhold til hvad man får.
    Proplan: fint foder hundene kan lide det, men de elsker det ikke på sammen måde som royal canin -god til prisen.
    Acana: vi har kun prøvet nogle foder prøver men hundene kunne lide det. så det kunne jeg godt finde på og prøve.

Kommentér på:
hundefoder

Annonce